Cotidianul Pro Sport se relansează în print şi online

Cotidianul Pro Sport, editat de PubliMedia International, compania de publishing a MediaPro, se relansează atât în ediţia print cât şi în cea online, fiind operate modificării de layout şi conţinut, a declarat pentru MEDIAFAX Cosmina Noaghea, director general PubliMedia International.

4 afișări
Imaginea articolului Cotidianul Pro Sport se relansează în print şi online

Cotidianul Pro Sport se relansează în print şi online

Conform directorului PubliMedia, ediţia tipărită a Pro Sport urmează să fie relansată în 18 februarie, în timp ce, pentru online, este prevăzută data de 25 februarie.

"Din punct de vedere al layout-ului, principalele atribute sunt: dinamic, tineresc, neconvenţional. De luni, 18 februarie, ProSport va avea mai multă forţă şi rolul imaginii va fi mult mai important decât până acum. Din punct de vedere al conţinutului, mesajul va fi exprimat clar, simplu. ProSport scrie despre sport şi oamenii din sport cu relaxare şi umor. Este un ziar despre succes, un ziar pozitiv", a precizat Noaghea.

În legătură cu ediţia online a Pro Sport, Noaghea a precizat că layout-ul pastrează atributele imaginii din print, în timp ce structura site-ului va permite urmărirea cu uşurinţă a evenimentelor. "Pe lângă accentul pus pe ştiri de ultima oră şi, apoi, continuarea/dezvoltarea lor (reacţii, etc.), va creşte rolul interactivităţii cu cititorii (sondaje online, bloguri) şi ponderea materialelor video", a subliniat aceasta.

Pentru a promova aceste schimbări intervenite la Pro Sport, PubliMedia a demarat o campanie, în 11 februarie, în print (Ziarul Financiar, Business Magazin, PRO TV Magazin, Gândul, ziarele locale, Target, ProMotor), la radio (Pro FM, InfoPRO) şi online (site-urile publicaţiilor, protv.ro, sport.ro). Începând cu 13 februarie, va fi lansată campania TV, care urmează să se desfăşoare pe posturile Pro TV, Sport.ro şi Pro Cinema. Principale atribute pe care se bazează comunicarea sunt: forţă, energie şi spectacol.

"Din 18 februarie, avem şi un concurs, «Cele mai bune imagini, cu ProSport». Contează foarte mult campania permananentă de conţinut şi prezenţa la cele mai importante evenimente sportive cu Ediţii speciale", a conchis Cosmina Noaghea.

Lansat pe 2 iulie 1997 de către Media Pro, Pro Sport a fost primul cotidian full color din presa românească şi cel mai spectaculos ziar sportiv al anilor '90. În anul 2003, titlul a intrat în portofoliul Ringier. Câteva luni mai târziu, întreaga echipă a demisionat. În iunie 2003, Dan Chioţea a fost numit redactor-şef al ziarului. În 2004 au fost lansate ediţiile de Banat, Moldova şi Oltenia ale Pro Sport. Dan Filoti a fost numit redactor-şef adjunct în aprilie 2005. În februarie 2006, a fost relansată ediţia de duminică, în format compact. Trei luni mai tarziu, Pro Sport a fost lansat în format compact. În 2007 s-a relansat ediţia electronică a ziarului, www.prosport.ro.

Începând din 12 ianuarie 2008, cotidianul Pro Sport a reintrat în portofoliul MedaiPro, Publimedia achiziţionând acest titlu în noiembrie 2007, de la Ringier România. Tranzacţia a inclus transferul titlului, al echipei editoriale, al tuturor mărcilor adiacente şi al domeniilor online. Transferul efectiv al echipei editoriale în noul sediu din Casa Presei a avut loc pe data de 11 ianuarie 2008. Noul redactor-şef al Pro Sport a fost numit Dan Filoti.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici