- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (25.02.2015, 14:14)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Dispariţia avionului Boeing 777, analizată într-un documentar, pe 8 martie, la National Geographic
Dispariţia avionului Boeing 777 al companiei Malaysia Airlines, unul dintre cele mai mari mistere aviatice din istorie, va fi analizată într-un documentar, intitulat "Ce s-a întâmplat cu Malaysian 370?", care va avea premiera la National Geographic Channel pe 8 martie, de la ora 21.00.
458 afișări
Dispariţia avionului Boeing 777, analizată într-un documentar, pe 8 martie, la National Geographic (Imagine: Arhiva AFP/ Mediafax Foto)
Documentarul National Geographic Channel va avea premiera la un an de la dispariţia avionului din cursa 370 a Malaysia Airlines, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.
Pe 8 martie 2014, un avion a dispărut cu toţi cei 239 de pasageri şi membri ai echipajului. Nu au existat mesaje din partea piloţilor, nici semnale care să indice o situaţie de urgenţă şi nu există o epavă a avionului. În documentarul "Ce s-a întâmplat cu Malaysian 370?" experţii în anchete aeronautice examinează atent probele actuale şi documentele oficiale.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Emma Stone vrea să fie strigată după numele real. Cum o cheamă, de fapt, pe actriță
-
Ciolacu, declaraţie bizară: "Buzăul nu e în Moldova şi vă rog frumos să nu mă jigniţi"
-
Se construieşte un nou aeroport internaţional în România. Proiectul a primit acordul ROMATSA
-
NATO s-a antrenat în dislocarea rapidă a trupelor pe teritoriul României
Boeing 777 este unul dintre cele mai automatizate avioane din lume. Cursa MH370 trebuia să treacă prin coridorul de aer ce traversează zona de nord-est deasupra golfului Thailandei, înainte de a-şi continua traseul către Beijing. Acest zbor durează aproximativ şase ore. După 20 de minute de la decolare, avionul atinge altitudinea de croazieră de 10.600 de metri. Echipajul, de aici înainte, monitorizează pilotul automat până când sunt gata de aterizare. Controlorii din Kuala Lumpur urmăresc avionul doar atâta vreme cât acesta se află în spaţiul aerian malaiezian. Când avionul traversează golful Thailandei, controlorii din Vietnam preiau monitorizarea. Controlorul din Kuala Lumpur face o ultimă transmisiune la ora 1.19 am. Echipajul trebuie să contacteze controlorii vietnamezi în mai puţin de un minut. Însă, cursa 370 nu a trasmis niciun semnal nici după 19 minute mai târziu. Avionul a dispărut fără urmă.
În documentarul National Geographic Channel, cei mai importanţi experţi analizează o varietate de teorii încercând să explice ce s-ar fi putut întâmpla.
Malcolm Brenner, recunoscut ca unul dintre experţii internaţionali de seamă în determinarea cauzelor dezastrelor aviatice, spune: "Acest accident a captat atenţia lumii cum nu am văzut în 40 de ani de carieră în aviaţie".
O echipă londoneză a realizat o descoperire surprinzătoare examinând datele din satelit care sugerează că avionul a zburat mai multe ore după pierderea contactului cu turnul de control. Analiza atentă a probelor a revelat că zborul 370 a executat trei ture înainte de ultima comunicare prin radio, mai întâi o tură spre stânga, apoi încă două, îndreptând avionul spre vest, apoi spre sud înspre Antarctica. Pentru Malcolm Brenner, aceste ture sugerează că cineva din cockpit a deviat intenţionat avionul de la cursa stabilită. Luând în considerare toate probele, echipa de experţi încearcă să stabilească ce ar fi putut provoca avionul să traverseze Oceanul Indian.
O companie deţinută de National Geographic Ventures şi FOX Entertainment Group, National Geographic Channels International (NGCI) se alătură Societăţii National Geographic în angajamentul acesteia de a explora, conserva şi educa prin intermediul celor şase televiziuni ale sale: National Geographic Channel, National Geographic Channel HD, Nat Geo Wild, Nat Geo Wild HD, Nat Geo People şi Nat Geo Mundo.
La nivel global, National Geographic Channel (inclusiv NGC US, care este un parteneriat al NGV şi Fox Cable Networks Group) este disponibil în peste 440 de milioane de case, în 171 de ţări şi în 45 de limbi.
Citește pe alephnews.ro: O avocată în vârstă de 60 de ani a intrat în istorie. Alejandra Rodríguez a fost încoronată Miss Univers Buenos Aires
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Citește pe www.zf.ro: Gigantul Delhaize, proprietarul Mega Image, deschide la Bucureşti un centru de servicii unde angajează sute de IT-işti. Recrutările deja au început
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Cod roșu la Casa Regală a Marii Britanii! Starea Regelui Charles e din ce în ce mai rea, s-a avansat cu planurile de înmormântare
CANCAN.RO
Regele Charles se simte din ce în ce mai RĂU, după diagnosticul de cancer! Ce se pregătește, de fapt, la Buckingham
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe