Documentarul "Mark Zuckerberg: în interiorul Facebook", difuzat pe 26 august, la BBC Knowledge

Documentarul "Mark Zuckerberg: în interiorul Facebook", ce dezvăluie drumul parcurs de fondatorul reţelei de socializare de la studentul la Harvard la fondatorul uneia dintre cele mai influente companii din lume, va fi difuzat pe 26 august, de la ora 22.00, la BBC Knowledge, potrivit unui comunicat.

138 afișări
Imaginea articolului Documentarul "Mark Zuckerberg: în interiorul Facebook", difuzat pe 26 august, la BBC Knowledge

Documentarul "Mark Zuckerberg: în interiorul Facebook", difuzat pe 26 august, la BBC Knowledge (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Facebook are deja peste 800 de milioane de utilizatori. Jumătate dintre ei intră în cont în fiecare zi pentru a comunica cu prietenii, familia, cunoştinţele, celebrităţile, companiile şi mărcile lor preferate. Acum, compania pare decisă să se transforme într-o maşină de făcut bani.

Mark Zuckerberg a refuzat în mod repetat oferte de lucru, precum cea de 15 milioane de dolari americani de la Microsoft, continuând, în schimb, să lucreze la o strategie care face ca partajarea conţinutului media să fie din ce în ce mai uşoară, de la afişarea noutăţilor şi a fotografiilor până la jocuri şi descărcarea de aplicaţii.

Cum poate valora compania într-adevăr 100 de milioane de dolari americani? Este modelul său de publicitate într-adevăr atât de eficient cum se spune? Care sunt ameninţările la adresa succesului Facebook? Ce rol are Zuckerberg însuşi în stabilirea perspectivelor viitoare? Putem păstra mai mult legătura cu prietenii şi cunoştinţele de la distanţă şi cum influenţează această reţea de socializare relaţiile noastre cele mai apropiate din viaţa reală?

Oferind un interviu în exclusivitate cu Mark Zuckerberg, precum şi imagini inedite din sediul Facebook din Silicon Valley, documentarul încearcă să răspundă la toate aceste întrebări.

BBC Knowledge s-a lansat pentru prima dată în 2013 în Cipru, Ungaria, România şi Slovenia. În România, televiziunea BBC Knowledge poate fi recepţionată în reţelele Romtelecom, Digi şi Orange TV.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici