Ediţia de duminică "România, te iubesc!", cea mai urmărită de când a fost lansată emisiunea

Emisiunea "România, te iubesc! " a atins un nou record de audienţă, ediţia de duminică înregistrând aproape 3 milioane de telespectatori în minutul de aur şi fiind cea mai urmărită de când a fost lansat acest program la Pro TV, informează postul de televiziune.

415 afișări
Imaginea articolului Ediţia de duminică "România, te iubesc!", cea mai urmărită de când a fost lansată emisiunea

Ediţia de duminică "România, te iubesc!", cea mai urmărită de când a fost lansată emisiunea

Emisiunea "România, te iubesc!" difuzată duminică a înregistrat cel mai mare rating de până în prezent, fiind cea mai urmărită ediţie de la lansarea programului, în toamna anului 2008. Succesul răsunător vine după ce, în urmă cu doar două săptămâni, emisiunea îşi dobora vechile recorduri de audienţă.

Ancheta despre sectele care se joacă de-a Dumnezeu, realizată de Toni Dohotariu, a propulsat emisiunea în topul preferinţelor telespectatorilor, iar Pro TV a fost lider absolut de audienţă. La nivelul întregii populaţii a României, aproape 3.000.000 de telespectatori erau cu ochii pe Pro TV în minutul de aur al emisiunii, înregistrat la 18.52, iar pe publicul din mediul urban, postul din Pache Protopopescu înregistra în minutul de aur, de la 18.51, 14,7 puncte de rating şi 32,7% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 obţinea 3,1 puncte de rating şi 6,8% cotă de piaţă.

Astfel, în intervalul orar 17.58 - 18.59, când a fost difuzată emisiunea, Pro TV obţinea, în medie, pe publicul din mediul urban, un rating impresionant, de 9,6 puncte şi o cotă de piaţă de 22,3 procente, în timp ce Antena 1 avea de aproape trei ori mai puţin, respectiv 3,8 puncte de rating şi 8,8% cotă de piaţă.

Nici pe publicul comercial - din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani - Pro TV nu a avut rival şi a înregistrat, în medie, 8,2 puncte de rating şi 24,4% din cota de piaţă, în timp ce Antena 1 avea doar 3,3 puncte de rating şi 9,8% din cota de piaţă.

Întrebată cum îşi explică succesul uriaş al ediţiei, Toni Dohotariu a declarat:

"Oamenii sunt foarte interesaţi de genul acesta de subiecte pentru că situaţiile există, aberaţiile sunt, dar nu se vorbeşte despre asta, nu se arată la televizor. În plus, vorbim şi despre fascinaţia credinţei, de departe cel mai interesant şi mai puternic subiect de când e lumea şi pământul. Românii sunt mai degrabă superstiţioşi decât credincioşi, ei merg la preot şi la vrăjitoare cu aceeaşi voluptate".

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici