- Home
- Cultură-Media
- (13.03.2023, 12:22)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
EDITURA CUANTIC lansează PHRONESIS MARKETING, de Corneliu Vîlsan – prima carte de marketing strategic scrisă de un autor român!
Editura CUANTIC continuă promovarea autorilor români!
129 afișări
(P) EDITURA CUANTIC lansează PHRONESIS MARKETING, de Corneliu Vîlsan – prima carte de marketing strategic scrisă de un autor român!
Unul din cei mai experimentaţi Chief Marketing Officer de la noi – Corneliu Vîlsan - îşi împărtaşeşte experienţa, principiile şi metodele in Phronesis Marketing, prima carte de marketing strategic scrisă de un român şi una din puţinele cărţi din lume care măsoară eficacitatea marketing-ului şi arată cum funcţionează publicitatea din perspectiva clientului.
Termenul propus - Phronesis - vine din limba greacă şi semnifică înţelepciune practică, sau sagacitate.
Corneliu Vîlsan menţionează : “Marketerii vor beneficia de studiile de caz şi de principiile prezentate in carte, bazate pe experienţa mea de peste 20 de ani ca Senior Executive in domeniul băuturilor, la nivel atât B2B, cât şi B2C. Metodologia Phronesis poate ajuta la educarea angajaţilor în domeniul marketingului strategic şi al eficienţei marketingului, pentru a creste eficienta companiilor şi a ridica nivelul de cunoaştere al organizatiilor. in general.”
Cartea a fost publicată iniţial în SUA, în 2020, în limba engleză.
Corneliu Vilsan este senior executive român (membru in board la o companie din top CAC40, peste 20 de ani experienţă în companii multinaţionale - Pernod Ricard, Seagram, Johnson & Johnson, Schneider Electric).
“Am scris această carte ca pe o contribuţie care să ajute la inţelegerea dificultăţilor cu care se confruntă marketerii din ziua de azi: problema încrederii, problema conexă a pierderii de putere în organizaţie şi problema aptitudinilor,” spune Vîlsan. Marketerii vor beneficia de studiile de caz şi principiile prezentate în carte, bazate pe experienţa de peste 20 de ani a autorului ca Senior Executive in domeniul băuturilor, produselor cosmetice dar şi servicii şi produse B2B. Metodologia Phronesis poate ajuta la educarea angajaţilor în domeniul marketingului strategic şi al eficienţei marketing-ului, pentru a creşte eficienţa companiilor şi a ridica nivelul de cunoaştere al organizatiilor, în general.”
Informaţii tehnice
Titlu Phronesis Marketing
Subtitlu: Reconcilierea stiintei cu arta in scopul elaborarii de strategii viabile in viaţa reală , aplicabile de la brandurile internaţionale la mărcile craft
Traducere din limba engleză: Bogdan Olteanu şi Corneliu Vîlsan
Nr de pagini: 230
Format: 15 x 23 cm
ISBN: 978-606-95576-1-7
Preţ lansare: 50 lei
Promovare. Radio Guerrilla, Ziarul financiar, IQ Ads
ULTIMELE ȘTIRI
-
Schimbarea de sex a ajuns în România. Un programator din Cluj a cerut în instanță să devină „femeie”
-
Legea pentru consolidarea capacităţii de combatere a evaziunii fiscale a fost promulgată
-
Viaţa din interiorul lagărelor secrete de detenţie din Israel
-
Armata chineză susţine că a „alungat” un distrugător american din Marea Chinei de Sud
Recenzii
Multe voci declară: „Big idea este moartă. Poziţionarea este moartă. Brandurile sunt moarte.” Corneliu Vâlsan, prin modelul structurat şi prin exemplele practice din PHRONESIS MARKETING, te ajută să dovedeşti contrariul.
Ştefan Iordache, COO Publicis Groupe Romania
„Sunt absolut încântat de cât de bună – şi necesară – este această carte. Corneliu este un David Ogilvy al perspectivei clientului!”,
Rory Sutherland, vicepreşedinte al Ogilvy UK, autor al cărţii
Alchemy: The Surprising Power Of Ideas That Don’t MakeSense
Cartea va fi lansată în 16 martie 2023 ora 18.00 la Seneca Anticafe, în Bucureşti (Str. Ion Mincu Nr.1) şi este disponibilă în pre-comandă pe edituracuantic.ro.
Cititorii vor găsi cartea din luna martie în reţeaua Cărtureşti, emag.ro, librex.ro, elefant.ro, libris.ro, cartepedia.ro, librarie.net, Librăria Mihai Eminescu Bucureşti, reţeaua Centrului de Librării Bucureşti, Librarium, Librăria Bookstory Cluj, Seneca Anticafe.
Citește pe alephnews.ro: Primele probleme la cipul Neuralink: Ce s-a întâmplat în creierul primului om implantat, la doar o lună după ce a primit dispozitivul
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Tinerilor le este frică să răspundă la telefon. 70% dintre persoanele care au participat la un sondaj preferă mesajele
Temerile occidentalilor se adeveresc: China îşi transformă în continuare supracapacitatea de producţie în exporturi, iar acestea cresc, în special cele ale industriilor high-tech, pe care ţara se bazează pentru a-şi revitaliza economia
Cine este antreprenorul care vrea să transforme cele mai arzătoare dorinţe ale oamenilor într-o afacere. El a creat şi vândut mai multe afaceri
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Imaginile anului cu romanticul Ilie Năstase în timp ce își sărută cu foc soția! Cum a răsfățat-o pe Ioana Năstase, după ce femeia a dezvăluit că relația lor o face să trăiască în minciună și durere
PROSPORT.RO
'O sfidează pe soția lui Florin Piersic!' Scandal cu femeia nelipsită de lângă marele actor, aflat pe patul suferinței
CANCAN.RO
Cine este Anna Török, soția lui Florin Piersic. Cei doi au trăit o poveste de dragoste ca în filme
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe