Mediafax Monitorizare: Topul celor mai mediatizate bănci

BCR a fost cea mai mediatizată bancă în mediul online în decursul ultimei luni, fiind urmată de BRD şi, la egalitate pe locul al treilea, de Alpha Bank, CEC Bank şi Raiffeisen Bank, potrivit unei analize Mediafax Monitorizare.

612 afișări
Imaginea articolului Mediafax Monitorizare: Topul celor mai mediatizate bănci

Mediafax Monitorizare: Topul celor mai mediatizate bănci (Imagine: Shutterstock)

Analiza se referă la perioada 20 mai - 20 iunie şi a luat în calcul primele zece bănci din România din punctul de vedere al activelor deţinute. Monitorizarea a fost realizată pe site-uri, bloguri, conturi de Twitter şi pagini publice de Facebook - în total, circa 54.500 de surse online urmărite de Mediafax Monitorizare.

Cele zece bănci au înregistrat împreună 10.263 de menţiuni în mediul online, dintre care aproape o treime (31%) sunt în contul BCR.

Aceasta este urmată de BRD (15% din totalul menţiunilor) şi, la egalitate pe locul al treilea, de Alpha Bank, CEC Bank şi Raiffeisen Bank (câte 8%).

Topul este completat de UniCredit şi Banca Transilvania (câte 7%), Bancpost (6%), ING Bank şi Volksbank (câte 5%).

În timp ce BCR şi BRD se situează pe primele locuri în toate cele patru categorii de surse online analizate - site-uri, bloguri, Twitter şi Facebook -, restul băncilor ocupă poziţii diferite în ierarhiile pe categorii. De exemplu, Banca Transilvania (locul 7 în clasamentul general) este mai vizibilă pe Twitter şi Facebook decât alte şapte bănci, Alpha Bank a fost mai puţin menţionată în social media decât pe site-uri, iar Volksbank (locul 10 în ierarhia generală) are o cotă mai mare din menţiunile utilizatorilor de Twitter decât din cele ale jurnaliştilor site-urilor monitorizate.

Cumulat pentru toate cele zece bănci, site-urile au generat 82% din mediatizarea în online (8.459 de menţiuni din totalul de 10.263), Twitter - 9% (915 menţiuni), blogurile - 6% (568 menţiuni), iar Facebook (paginile publice) - 3% (321 menţiuni).

Mediafax Monitorizare monitorizează în prezent toate categoriile de surse online: presă, dar şi social media. Astfel, agenţiile de PR şi specialiştii în comunicare din companii pot afla ce se scrie despre brandurile sau produsele lor pe aproape 54.500 de surse: 978 site-uri de ştiri, 27.158 bloguri, 13.577 conturi de Twitter şi 12.695 pagini publice de Facebook.

Mediafax Monitorizare este primul serviciu românesc de monitorizare profesionistă a presei, lansat în 1998. În prezent, Mediafax Monitorizare furnizează rapoarte zilnice şi analize de imagine unui portofoliu de circa 250 de clienţi corporate şi instituţionali.

Rapoartele zilnice, ce pot fi accesate de clienţi prin intermediul contului individual de pe www.monitorizare.mediafax.biz, conţin toate materialele jurnalistice în care se regăsesc cuvintele-cheie definite de aceştia şi includ copii scanate ale articolelor din presa scrisă, înregistrările programelor de ştiri radio şi TV şi linkuri spre articolele sau postările online.

La rândul lor, analizele media evaluează acoperirea mediatică înregistrată de clienţi şi de concurenţii lor sau felul în care presa a reflectat temele de actualitate din industria în care aceştia activează. Mediafax Monitorizare deţine un certificat de conformitate cu standardul ISO 9001:2008 pentru sistemul său de management al calităţii.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici