Mediafax se lansează în Cehia

Mediafax se lansează, miercuri, pe piaţa media din Cehia, unde funcţionează ca singura agenţie de presă privată care transmite informaţii în timp real din toate domeniile.

61 afișări
Imaginea articolului Mediafax se lansează în Cehia

Mediafax se lansează în Cehia

Agenţia furnizează fluxuri de ştiri şi fotografie despre toate evenimentele importante ale zilei. Informaţia în format text şi foto este transmisă în timp real, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, prin intermediul site-urilor www.mediafaxbiz.cz, respectiv www.mediafaxfoto.cz. Instituţiile de presă au astfel la dispoziţie în jur de 300 de ştiri pe zi, din domeniile: politică, economie, sport, fapt divers, cultură, evenimente din Republica Cehă şi din străinătate.

"Împărtăşim cu colegii cehi experienţa acumulată în România, unde Mediafax este lider pe piaţa furnizorilor de informaţie din 1995. Practicile noastre în furnizarea de informaţii către mass-media sunt aplicate şi la Praga", a declarat Cristian Dimitriu, directorul general Mediafax.

Jurnaliştii cehi urmează aceleaşi proceduri editoriale ca redacţia din România şi folosesc aplicaţii şi platforme online similare, pentru a transmite rapid informaţii corecte.

"Pentru echipa din România, lansarea agenţiei în Cehia presupune un export de know-how, Mediafax fiind prima agenţie românească de presă care îşi exportă modelul de business", spune Călin Buzea, Business Director Mediafax.

Redacţia Mediafax de la Praga cuprinde 120 de reporteri, editori, fotojurnalişti şi graficieni, cu experienţă în jurnalism dobândită în presa scrisă şi online. La aceştia se adaugă o reţea de corespondenţi în 24 de localităţi din toată Republica Cehă. Redactor şef este Martin Švehlák, iar director general – Mihai Predescu.

"Echipa noastră s-a pregătit de lansare timp de câteva luni. Rodul acestei munci îl reprezintă mai mult de 20.000 de ştiri şi mii de fotografii. Peste 80% dintre aceste informaţii nu au fost publicate de altă agenţie de presă. Sunt convins că piaţa media cehă se va schimba odată cu lansarea agenţiei Mediafax", a precizat Martin Švehlák.

Agenţia cehă, rezultatul unei investiţii de aproximativ 1,5 milioane euro a acţionarului Media Pro Management, se va adresa în mod direct şi consumatorilor finali, prin www.mediafax.cz, începând din toamnă. La fel ca www.mediafax.ro, site-ul www.mediafax.cz va oferi vizitatorilor o experienţă multimedia a evenimentelor zilei, prin conţinutul de tip text, foto şi video.

Mediafax este cel mai mare furnizor de informaţie generală şi de afaceri din România. Înfiinţată în 1991, compania face parte din cel mai mare trust media din România, Media Pro, şi are peste 2.000 de clienţi din mass-media, sectorul public şi cel de afaceri. Printre produsele şi serviciile Mediafax se numără fluxuri zilnice de ştiri şi fotografie de presă, înregistrări audio cu declararaţii şi interviuri în exclusivitate, servicii de monitorizare de presă, anuare de specialitate, conţinut multimedia pentru telefonia mobilă. Din 2007, Mediafax se adresează şi consumatorilor finali, prin www.mediafax.ro.

Martin Švehlák, în vârstă de 34 de ani, lucrează în presă din 1992, fiind, pe rând, reporter la săptămânalul Reflex (1992 – 1996), redactor la TV Nova (1996 – 1999) şi redactor la cotidianul Blesk (2000 – 2004). Între 2004 şi 2006 a fost redactor şef adjunct la Blesk, iar apoi, timp de un an, redactor şef al cotidianului Šíp.

Mihai Predescu, în vârstă de 45 de ani, este jurnalist de 20 de ani. A fost redactor şef la Ştirile Pro TV între 1996 şi 2001, iar apoi producător general la Pro TV, până în 2004. Din 2003 este şi producător de filme la Media Pro Pictures.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici