Pro TV - lider de audienţă, duminică, cu "România, te iubesc! ", "Ştirile Pro TV" şi "Columbiana"

Pro TV a fost lider de audienţă pe parcursul zilei de duminică, atunci când peste trei milioane de telespectatori au mers pe "Drumul ţigărilor" la "România, te iubesc!", stabilind un nou record de audienţă al emisiunii, informează televiziunea.

718 afișări
Imaginea articolului Pro TV - lider de audienţă, duminică, cu "România, te iubesc! ", "Ştirile Pro TV" şi "Columbiana"

Pro TV - lider de audienţă, duminică, cu "România, te iubesc! ", "Ştirile Pro TV" şi "Columbiana"

Astfel, Pro TV a stabilit un nou record pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, care urmăreşte "România, te iubesc!". "Ştirile Pro TV" de la ora 19.00 au avut cea mai urmărită ediţie de la 1 decembrie 2003, iar lungmetrajul de acţiune "Columbiana", cel care a surclasat emisiunea "X Factor", difuzată de Antena 1, a fost al doilea cel mai urmărit film din acest an. Astfel, la nivelul întregii zile, Pro TV a înregistrat, în medie, pe publicul comercial din mediul urban 5,2 puncte de rating şi 20,3% cotă de piaţă, iar pe publicul din mediul urban, 4,5 puncte de rating şi 16,1 procente din cota de piaţă.

Emisiunea de anchete jurnalistice "România, te iubesc!" a stabilit duminică un nou record de audienţă pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. În minutul de aur al emisiunii, 18.56, peste 3 milioane de telespectatori erau cu ochii pe "România, te iubesc!", iar pe publicul comercial Pro TV înregistra un rating de 15,5 puncte şi mai bine de o treime din cota de piaţă, 35,6%.

Între 17.59 şi 18.58, atunci când a fost difuzată emisiunea, Pro TV a înregistrat pe publicul său ţintă, în medie, 10,8 puncte de rating şi 25,8% cotă de piaţă, de aproape trei ori mai mult decât Antena 1, care obţinea un rating de doar 3,9 puncte şi 9,3 procente din cota de piaţă. Şi pe publicul din mediul urban ProTV a gustat din plin gustul victoriei, unde a înregistrat, în medie, 8,9 puncte de rating şi 19% din cota de piaţă, de două ori mai mult decât Antena 1, clasată şi de această dată pe locul al doilea, cu 4,1 puncte de rating şi 8,8 procente din cota de piaţă.

Rareş Năstase este foarte încântat de faptul că românii au mers alături de el pe "Drumul ţigărilor". "Acest gen de anchetă care îmbină investigaţia cu filmările în viteză, în tensiune şi suspans, este pe sufletul meu. Subiectul a presupus de la alergătură la muncă deloc uşoară şi documentare. Cu atât mai mult mă bucur că românii au urmărit această ediţie şi au apreciat reportajul. Am filmat cu oameni din poliţie cu adevărat profesionişti, lucrători sub acoperire, care prin natura meseriei sunt discreţi. Am avut acces la probe spectaculoase - interceptări telefonice şi filmări din fieful contrabandiştilor. Am înţeles cum funcţionează filierele, cât de corupt este sistemul şi cât de extins este fenomenul traficului cu ţigări", a dezvăluit corespondentul Ştirilor Pro TV Rareş Năstase.

Tot duminică, "Ştirile Pro TV" au avut cea mai urmărită ediţie din 1 decembrie 2003, la nivelul publicului comercial. În intervalul 18.58 - 19.49, atunci când a fost difuzată producţia, Pro TV înregistra, în medie, pe publicul său ţintă, nu mai puţin de 15,5 puncte de rating şi 32,9% cotă de piaţă, de mai bine de trei ori faţă de Antena 1, care avea un rating de doar 4,5 puncte şi o cotă de piaţă de 9,5 procente.

Şi pe publicul din mediul urban, Pro TV şi-a spulberat competitorii, înregistrând, în medie, 14,1 puncte de rating şi 27,1% din cota de piaţă, de trei ori mai mult faţă de Antena 1, clasată şi de această dată pe locul doilea, cu un rating de doar 4,7 puncte şi 9 procente din cota de piaţă. În minutul de aur al producţiei, 19.27, aproape 4 milioane de români erau cu ochii pe Pro TV.

Antenei 1 i-a lipsit cu desăvârşire factorul X, iar "Columbiana", filmul de acţiune difuzat de Pro TV în intervalul 20.31 - 22.39 a fost nu doar lider de audienţă, ci şi al doilea cel mai urmărit film al anului, pe publicul din mediul urban. Astfel, pe publicul comercial, Pro TV a fost lider de audienţă, cu un rating mediu de 13,7 puncte şi 27,8% din cota de piaţă. În tot acest timp, Antena 1, clasată pe locul al doilea, obţinea de aproape două ori mai puţin, respectiv 7,5 puncte de rating şi 15,2% cotă de piaţă.

Filmul "Columbiana" a fost campion şi pe publicul din mediul urban, unde a înregistrat un rating mediu de 11,1 puncte şi 21% cotă de piaţă, spre deosebire de Antena 1, care a obţinut 6,4 puncte de rating şi 12,1% cotă de piaţă.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici