Publisherul revistei Penthouse a intrat în faliment

FriendFinder Networks, compania care editează ediţia americană a revistei pentu adulţi Penthouse, a anunţat marţi că a cerut intrarea sub protecţia legii falimentului.

161 afișări
Imaginea articolului Publisherul revistei Penthouse a intrat în faliment

Publisherul revistei Penthouse a intrat în faliment

Potrivit sursei citate, declanşarea procedurii falimentului va permite companiei FriendFinder Networks să ajungă la un acord cu creditorii săi pentru achitarea datoriilor în valoare de 300 de milioane de dolari, pe care publisherul Penthouse le are în prezent.

Societatea FriendFinder Networks, care are sediul central în California, a înregistrat pierderi de 49,4 milioane de dolari anul trecut. Totodată, pierderile înregistrate de publisherul Penthouse în trimestrul trecut se ridică la 10,3 milioane de dolari.

Oficialii FriendFinder Networks au declarat că au ajuns la un acord cu principalii creditori ai companiei, care îi va permite să îşi reducă datoriile, dacă autorităţile americane vor aproba această procedură.

"Activităţile noastre se vor desfăşura ca de obicei pe parcursul acestor proceduri", a declarat Anthony Previte, proprietarul FriendFinder Networks.

Revista Penthouse a fost înfiinţată în anul 1965, în Marea Britanie, de Bob Guccione. Patru ani mai târziu, publicaţia a fost lansată în Statele Unite ale Americii.

În afară de revista Penthouse, compania FriendFinder Networks deţine mai multe site-uri pentru adulţi, între care se numără AdultFriendFinder.com şi AsiaFriendFinder.com.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici