Televiziunea Bollywood HD vrea să se lanseze în România

Televiziunea indiană Bollywood HD va fi disponibilă pentru distribuţia pe reţelele de cablu şi satelit din România de la 1 august, în prezent purtându-se discuţii pentru retransmisia canalului pe reţelele UPC şi Romtelecom, au declarat pentru MEDIAFAX reprezentanţii postului.

1395 afişări
Imaginea articolului Televiziunea Bollywood HD vrea să se lanseze în România

Televiziunea Bollywood HD vrea să se lanseze în România (Imagine: AFP / MediafaxFoto)

Noua televiziune Bollywood HD - primul canal HD indian disponibil în România - va transmite cele mai bune filme, show-uri şi seriale, toate în format full HD. Printre filmele care vor fi difuzate de Bollywood HD se numără şi "Three Idiots", în regia lui Rajkumar Hirani, considerat cea mai bună producţie indiană de până în prezent. Filmul, difuzat pe 3 august, prezintă povestea a doi prieteni care încep o călătorie în căutarea unui amic cu care nu au mai ţinut legătura. Pe parcursul aventurilor, ei se confruntă cu o serie de peripeţii care vor îngreuna atingerea acestui obiectiv, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

"De la 1 august, Bollywood HD va emite pe satelit şi purtăm discuţii cu partenerii noştri tradiţionali - Romtelecom şi UPC - pentru difuzarea canalului în reţelele lor", a declarat pentru MEDIAFAX Ionuţ Samoilă, reprezentant al ISG Media.

Lansarea Bollywood HD pe satelit, de la 1 august, marchează apariţia pe piaţa europeană a celui de-al patrulea post cu producţii indiene, alături de Bollywood TV, Bollywood Classic şi Bollyshow.

Aceste trei posturi sunt disponibile din luna februarie a acestui an şi au fost aduse în România de compania ISG Media. Bollywood TV difuzează în HD şi SD cele mai cunoscute pelicule indiene produse între 2000 şi 2011, în timp ce Bollywood Classic aduce în atenţia telespectatorilor români filme clasice indiene, iar Bollyshow transmite show-uri, seriale, jurnale de călătorie şi documentare produse în India.

În prezent, Bollywood TV, Bollywood Classic şi Bollyshow sunt retransmise în România pe UPC Digital, pe reţeaua IPTV a Romtelecom, pe platforma de satelit Dolce a Romtelecom şi în reţelele altor companii de cablu mici şi mijlocii.

"Industria indiană de film s-a dezvoltat cu o viteză impresionantă. Producţiile difuzate de cele trei posturi sunt rezultatul unei experienţe cinematografice îndelungate, combinate cu o cultură locală fascinantă", spune Gabriela Zamfirescu, partener local al ISG Media, în comunicat. "Considerăm că este o ocazie deosebită pentru publicul român să ia contact cu producţii indiene de o altă calitate decât cele pe care le-a putut viziona până acum", adaugă Gabriela Zamfirescu.

Pe de altă parte, Ionuţ Samoilă a precizat pentru MEDIAFAX că ISG Media plănuieşte să lanseze, din toamnă, Bollywood Basic, o televiziune gândită special pentru distribuţia pe reţelele mici de cablu din România.

ISG Media a lansat canale tematice indiene în Orientul Mijlociu, Africa şi Canada. Are licenţiate peste 9.000 de titluri de filme, zeci de seriale şi emisiuni şi peste 30.000 de clipuri muzicale. În 2009 a lansat primul canal HD indian din lume şi are contractate peste 60 de case de producţie din India. Compania a fost lansată în 2008, la iniţiativa lui Shai S. Sampson şi a lui Gilad Elazar, oameni de afaceri cu o experienţă îndelungată în industria indiană de entertainment.

În România, pachetul de canale Bollywood TV este distribuit şi transmis de compania de broadcast TV Digital broadcast.

Pe 17 ianuarie, societatea ISG TV SRL, ai cărei asociaţi sunt cetăţenii israelieni Shimshon Shai şi Elazar Gilad (fiecare cu câte 45%) şi Noemi-Gabriela Samoilă-Zamfirescu (10%), a primit o licenţă audiovizuală prin satelit, de la Consiliul Naţional al Audiovizualului, pentru televiziunea Bollywood TV. Această licenţă permite Bollywood TV să fie o televiziune localizată, programele urmând să fie difuzate cu subtitrare în limba română.

Ulterior, ISG TV a lansat pachetul de televiziuni Bollywood TV, care include televiziunile Bollywood TV, Bollywood Classic şi Bollyshow.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici