- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (07.03.2016, 15:40)
- Iulian Comanescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Trenduri în comunicare: Călin Clej, PepsiCo, despre packaging personalizat şi interacţiuni digitale
Clienţii firmelor de băuturi răcoritoare au început să prefere packaging-ul personalizat în funcţie de piaţă şi sunt sensibili la campanii care integrează publicitatea clasică cu mediul digital.
Urmărește
499 afișări
Trenduri în comunicare: Călin Clej, PepsiCo, despre packaging personalizat şi interacţiuni digitale
Promoţiile nu mai sunt statice, ci interacţiuni ale brandului cu clienţii în magazin, din nou cu o componentă digitală.
Cele trei concluzii îi aparţin lui Călin Clej, Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South East Europe Franchise.
1. Premiumized Localization. Până acum, componenta de localizare a comunicării brandurilor era fundamentată de maximizarea componentei de reach şi relevanţă la nivelul pieţelor locale. Odată cu revenirea sentimentului şi încrederii consumatorilor în stabilizarea puterii de cumpărare, începem să observăm soluţii de localizare relevantă care se bazează pe concepte individualizate şi care contribuie la elevarea statusului social al consumatorului: preferinţa către ambalaje mai mici, concepte premium şi care oferă satisfacţia intersectării cu valorile brandului adiţional valorii intrinseci a produsului achiziţionat.
ULTIMELE ȘTIRI
-
„Divorțul de somn” în vacanță: Noua tendință de călătorie face ca turiștii să se „despartă” la culcare. 4 din 10 americani vor paturi separate
-
Director de bancă acuzat că a furat 300.000 de euro din conturile clienţilor prin sute de operaţiuni
-
Două mari ţări ale lumii pun la cale propriul lor plan de pace în Ucraina
-
Lukaşensko spune că trupele nord-coreene în Rusia ar fi o „escaladare” a războiului
2. De la marketing digital planificat la marketing în timp real. Crearea de campanii integrate care folosesc mediul digital pentru a susţine activităţile de ATL (de exemplu, o activitate complementară de căutare, lansarea de conţinut video în social media fără suport TV), implicând atât consumatorilor şi shopper-ilor în conceperea, dezvoltarea şi livrarea de conţinutului de brand în social media, zi de zi.
3. De la promoţii puternic orientate pe componenta de vânzare la construirea brandului în activările in store. Trecerea de la promoţii statice la raft la interacţiunea cu consumatorul real în magazin, prin oferire unor experienţe autentice de brand şi activări in store, susţinute de user generated content şi viralizare în social media.
Citește pe alephnews.ro: FOTO. Noi descoperiri în cazul morții lui Liam Payne. Iubita sa a împărtășit o ultimă scrisoare pe care artistul i-a lăsat-o: „Împreună pentru totdeauna”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Concluzia experimentului Germaniei cu săptămâna de lucru de patru zile: Odată ce ai încercat-o, e greu să renunţi
Ţara care se scufundă în beznă. Criza economică a explodat, iar acum milioane de oameni au rămas fără curent electric, apă, medicamente şi alte resurse vitale. Şcolile şi micile afaceri s-au închis, iar oamenii au început să se revolte
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Câți copii are acest indonezian de la Asia Express. Când a auzit, Nicolai Tand a rămas cu gura căscată
CANCAN.RO
„Ce făcătură!” Acuzații de aranjament la adresa postului Antena 1, după ce Ioana State și Mane Voicu au fost salvați de la eliminarea din Asia Express
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe