- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (07.03.2016, 15:40)
- Iulian Comanescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Trenduri în comunicare: Călin Clej, PepsiCo, despre packaging personalizat şi interacţiuni digitale
Clienţii firmelor de băuturi răcoritoare au început să prefere packaging-ul personalizat în funcţie de piaţă şi sunt sensibili la campanii care integrează publicitatea clasică cu mediul digital.
498 afișări
Trenduri în comunicare: Călin Clej, PepsiCo, despre packaging personalizat şi interacţiuni digitale
Promoţiile nu mai sunt statice, ci interacţiuni ale brandului cu clienţii în magazin, din nou cu o componentă digitală.
Cele trei concluzii îi aparţin lui Călin Clej, Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South East Europe Franchise.
1. Premiumized Localization. Până acum, componenta de localizare a comunicării brandurilor era fundamentată de maximizarea componentei de reach şi relevanţă la nivelul pieţelor locale. Odată cu revenirea sentimentului şi încrederii consumatorilor în stabilizarea puterii de cumpărare, începem să observăm soluţii de localizare relevantă care se bazează pe concepte individualizate şi care contribuie la elevarea statusului social al consumatorului: preferinţa către ambalaje mai mici, concepte premium şi care oferă satisfacţia intersectării cu valorile brandului adiţional valorii intrinseci a produsului achiziţionat.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Primele probleme la cipul Neuralink: Ce s-a întâmplat în creierul primului om implantat, la doar o lună după ce a primit dispozitivul
-
Ambasadorul Israelului distruge Carta ONU cu un tocător de hârtie. A protestat împotriva votului pro-Palestina
-
Cum poate fi blocată Rusia pe front. Ucraina aşteaptă primele avioane de luptă F-16 în iunie sau iulie - surse
-
Novak Djokovic, lovit de o sticlă de apă, a ieşit de pe teren sângerând
2. De la marketing digital planificat la marketing în timp real. Crearea de campanii integrate care folosesc mediul digital pentru a susţine activităţile de ATL (de exemplu, o activitate complementară de căutare, lansarea de conţinut video în social media fără suport TV), implicând atât consumatorilor şi shopper-ilor în conceperea, dezvoltarea şi livrarea de conţinutului de brand în social media, zi de zi.
3. De la promoţii puternic orientate pe componenta de vânzare la construirea brandului în activările in store. Trecerea de la promoţii statice la raft la interacţiunea cu consumatorul real în magazin, prin oferire unor experienţe autentice de brand şi activări in store, susţinute de user generated content şi viralizare în social media.
Citește pe alephnews.ro: Administrația Biden va crește de 4 ori tariful pe EV-urile importate din China. China critică planurile SUA
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Schimbarea de sex a ajuns în România. Un programator din Cluj a cerut în instanță să devină „femeie”
Temerile occidentalilor se adeveresc: China îşi transformă în continuare supracapacitatea de producţie în exporturi, iar acestea cresc, în special cele ale industriilor high-tech, pe care ţara se bazează pentru a-şi revitaliza economia
Cine este tânărul din România care a preluat conducerea imperiului de sute de milioane de euro construit de tatăl său
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ce transformare pentru femeia care l-a înnebunit pe Gigi Becali! A făcut avere din imaginile cu ea dezbrăcată!
PROSPORT.RO
Ce a pățit acest pensionar italian de 79 de ani, după ce s-a cuplat cu o româncă de 28 de ani. Cine (și CE) era Simona, de fapt
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe