Agenţia americană pentru Alimente şi Medicamente (FDA) a autorizat produsele IQOS ca produse cu risc modificat. Compania Philip Morris poate acum să lanseze campanii de marketing

  • Agenţia americană pentru Alimente şi Medicamente (FDA) a autorizat produsele IQOS ca produse cu risc modificat
  • În urma deciziei, compania Philip Morris poate să facă publicitate sistemului de încălzire a tutunului
  • Produsele IQOS vor fi prezentate ca fiind unele cu nivel redus de risc sau care prezintă expunere redusă la substanţe nocive
517 afișări
Imaginea articolului Agenţia americană pentru Alimente şi Medicamente (FDA) a autorizat produsele IQOS ca produse cu risc modificat. Compania Philip Morris poate acum să lanseze campanii de marketing

Agenţia americană pentru Alimente şi Medicamente (FDA) a autorizat produsele IQOS ca produse cu risc modificat. Compania Philip Morris poate acum să lanseze campanii de marketing

Agenţia americană pentru Alimente şi Medicamente (FDA) a luat decizia de a autoriza produsele IQOS ca profuse cu risc modificat şi, implicit, să permită companiei Philip Morris să lanseze campanii de marketing pentru acestea.

Este doar pentru a doua oară când un set de produse a primit autorizare din partea FDA ca fiind cu risc modificat (scăzut) şi pentru prima oară când produse din tutun au primit autorizarea de "modificare a expunerii", ceea ce permite companiei să desfăşoare campanii de publicitate în care să prezinte nivelul redus la o substanţă nocivă.

În comunicatul autorităţilor americane se precizează faptul că o astfel de autorizare se emite cu scopul precis de a aduce beneficii asupra sănătăţii populaţiei.

Totodată, compania Philip Morris va fi obligată să verifice constant sitauţia de pe piaţă şi să realizeze studii pentru a determina dacă această încadrare în categoria de produse de tutun cu risc scăzut continuă să fie adecvată, inclusiv evaluarea potenţialului de utilizare crescută în rândul tinerilor.

"Prin intermediul procesului de aplicare a produsului de tutun cu risc modificat, FDA îşi propune să se asigure că informaţiile adresate consumatorilor cu privire la riscurile reduse de utilizare ale unui produs din tutun sunt susţinute de dovezi ştiinţifice şi de înţeles.

Datele transmise de companie arată că promovarea acestor produse specifice, cu informaţiile autorizate, ar putea ajuta fumătorii adulţi dependenţi să facă tranziţia de la la ţigările clasice şi să reducă expunerea la substanţe chimice dăunătoare, dar numai în cazul în care aceştia renuţă definitiv la ţigări pentru noul dispozitiv. FDA va monitoriza modul în care IQOS este utilizat de consumatori pentru a determina dacă aceste produse îndeplinesc acest potenţial şi nu provoacă o utilizare crescută în rândul tinerilor. Este important să reţineţi că aceste produse nu sunt sigure, astfel încât oamenii, în special tinerii, care nu utilizează în prezent produse din tutun, nu ar trebui să înceapă să le folosească sau orice alt produs din tutun", a declarat Mitch Zeller, directorul biroului FDA, responsabil pentru produsele din tutun.

Mesajele pe care companie le poate prezenta în acţiuni de marketing:

-Sistemul IQOS încălzeşte tutunul, dar nu îl arde
-Această reduce semnificativ producţia de substanţe chimice dăunătoare şi potenţial dăunătoare
-Studiile ştiinţifice au arătat că trecerea completă de la ţigările convenţionale la sistemul IQOS reduce semnificativ expunerea corpului consumatorului la substanţe chimice dăunătoare sau potenţial dăunătoare.

Chiar şi în aceste condiţii, aceste produse nu sunt sigure şi nici „aprobate de FDA”. Compania nu are dreptul să transmită informaţii care ar putea induce în eroare consumatorii să creadă că produsele sunt aprobate de FDA sau că agentia consideră produsele sigure pentru utilizare.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici