Compania se aşteaptă ca livrările să fie mai mici cu 30 sau 40 de avioane faţă de cât se anticipase anterior, dintr-o serie de 210 avioane care ar fi trebuit să fie dotată cu motoare Pratt & Whitney. În schimb, ar urma să fie dotate ori cu motoare utilizate şi în construcţia modelului Airbus A320ceo, ori cu motoare produse de CFM International – un consorţiu format din Safran SA si General Electric Co.
În total, Airbus are planificată construirea a 800 de avioane de toate modelele anul acesta.
Conform Bloomberg, acţiunile companiei Airbus au scăzut, luni, cu 3,2% în urma publicării acestei informaţii.
Airbus A320neo (new engine option) cu toate variantele sale (A319neo, A320neo sau A321neo) este o familie de avioane relativ recent dată în uz, producţia începând în 2012, iar primul zbor comercial a avut loc în 2016.
Potrivit datelor publicate de companie, producţia unui singur aparat se situează între 101,5 milioane de dolari şi 129,5 milioane de dolari, în funcţie de dotări.
Citeşte şi: Arbitrul pieţei telecom i-a acordat RCS&RDS dreptul de a continua aplicarea anumitor suprataxe pentru serviciile de roaming. Tariful maxim care poate fi aplicat pentru 1 GB de date
Citeşte şi: Una dintre cele mai cunoscute companii aeriene anunţă patru rute noi, cu zboruri din Bucureşti
Citeşte şi: Credeai că un iPhone este cel mai vândut telefon din toate timpurile? Pe primul loc se află în continuare un model lansat în 2003
Citeşte şi: ROBOR face salturi mari în toate categoriile de scadenţe. Indicele la 3 luni nu a mai atins această valoare din octombrie 2013. Cresc costurile creditelor de consum