- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (28.04.2018, 06:30)
- Dan Straut
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
ALEGE OAIA: Un lanţ de hipermarketuri se asociază Coooperativei Agricole „Ţara Mea” pentru susţinerea programului
Programul „Alege Oaia” este coordonat de Coooperativa Agricolă „Ţara Mea”, care se va ocupa de procesul de sacrificare, tranşare, ambalare şi livrare către hipermarketurile Kaufland, au anunţat vineri reprezentanţii celor două companii.
3516 afișări
„Alege Oaia!: Un lanţ dehipermarketuri se asociază pentru susţinerea programului
Potrivit acordului, 12 articole din carne de oaie autentic românească, marca „Ţara Mea”, vor fi disponibile la vânzare în magazinele Kaufland România. Este pentru prima dată când românii vor avea acces la acest tip de produse refrigerate. Toate cele trei federaţii de oieri din România şi 10 asociaţii de crescători au semnat parteneriatul cu Coooperativa Agricolă „Ţara Mea”, reprezentând 93% din producţia românească de carne de oaie. Cooperativa „Ţara Mea” îşi propune să livreze, pe parcursul unui an, carne de oaie în valoare de 9 milioane de euro.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Biden și Trump se întorc în „ring”, înainte de alegeri. Biden se declară „fericit” să dezbată din nou cu fostul președinte al SUA
-
Joe Biden, declaraţie şocantă: M-am gândit la sinucidere când mi-a murit prima soţie
-
Economia României tuşeşte. Execuţia bugetului general consolidat în primele 3 luni s-a încheiat cu un deficit de 2,06% din PIB
-
Păcănelele, greu de „ucis”! USR acuză PSD că a minţit când a promis eliminarea lor până la finalul lunii
Ţara Mea va fi coordonatorul de proiect pentru programul „Alege Oaia!”, ocupându-se de tot procesul de sacrificare, tranşare, ambalare şi livrare către hypermarketuri. Şi pe segmentul - nou pentru România - de carne de oaie, brandul „Ţara Mea” va reprezenta garanţia calităţii şi a produsului 100% românesc.
Primul hipermarket care a intrat în acest program este Kaufland România. Astfel, 78 de magazine Kaufland găzduiesc deja 12 articole din carne de oaie marca Ţara Mea, dintre care 9 piese tranşate şi 3 preparate din carne de oaie, în vitrina cu autoservire.
„Acţiunea aceasta reprezintă un pas important în campania naţională de informare şi promovare Alege Oaia. Am demarat această campanie anul trecut, în octombrie, în cadrul târgului INDAGRA şi iată că încep să se vadă primele rezultate. Salut proiectul Cooperativei Agricole Ţara mea destinat susţinerii micilor producători, prin vânzarea produselor acestora în magazinele partenere. Iată că, de astăzi, consumatorii vor găsi în magazine carne de oaie autohtonă, prezentată atractiv, fiind mai aproape de unul dintre obiectivele propuse prin intermediul Campaniei Alege Oaia, şi anume acela de creştere a consumului de carne de oaie, sprijinind în acest fel crescătorii autohtoni de ovine şi contribuind totodată la păstrarea tradiţiilor locale”, a declarat ministrul Agriculturii, Petre Daea, la evenimentul de prezentare a parteneriatului.
„Este important să înţelegem cât de mult s-a muncit până să reuşim să lansăm astăzi aceste 12 produse. Toate părţile implicate în acest proiect au participat la analize de piaţă, au stat nopţi întregi în abatoare, au măsurat, cântărit şi analizat. Misiunea Cooperativei Ţara Mea, aceea de a susţine fermierii români şi produsele autohtone, bifează astăzi un nou domeniu: carnea de oaie praspătă, românească, de calitate. Şi, deşi ştim cu toţii că deocamdată nu suntem o ţară cu tradiţie în consumul regulat de carne de oaie, am certitudinea că acest detaliu se va modifica în timp, pe măsură ce cumpărătorii vor primi mai multe informatii. De aceea, îndrăznesc să fac astăzi o previzune: pentru primul an al Campaniei Alege Oaia, am certitudinea că vom avea livrări de peste 2.500 de tone”, a declarat Florin Burculescu, preşedintele Cooperativei Agricole „Ţara Mea”.
Iar directorul de comunicare al Kaufland România, Valer Hancaş, a declarat: ,,Ne-am asumat un angajament de a susţine producătorii locali şi agricultura românească şi iată că la doar câteva zile după lansarea Raftului Românesc în magazine, ca parte a primului program naţional pentru carne de porc românească, venim cu noi demersuri pentru susţinerea accesului la carnea de oaie românească. Am extins sortimentul local de preparate din carne de oaie disponibil în magazine, ajungând la 12 variante de produse care provin de la fermierii din Cooperativa Agricolă Ţara Mea. Vrem să demonstrăm că se poate să avem produse româneşti, de calitate, pe rafturile hipermarketurilor, iar fermierii locali sunt parteneri cu care putem găsi soluţii. Aceasta este o misiune permanentă pentru noi, cu atât mai mult cu cât politica de achiziţii a companiei Kaufland din orice ţară este de a colabora cu prioritate cu producători locali”.
Prin încheierea acordului cu Cooperativa „Ţara Mea”, Kaufland România devine hipermarketul care va oferi cel mai extins sortiment de carne de oaie românească de pe piaţă. Iar programul „Alege Oaia!” integrează 93% din producţia românească de carne de oaie.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.250 de magazine în 7 ţări şi o reţea de 119 magazine în România. În 2017, Kaufland România a primit pentru a doua oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanţul de magazine cu cel mai bun raport calitate/preţ de pe piaţa locală. Kaufland deţine şi distincţia Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienţi, acordată de Institutul internaţional ICERTIAS, în urma unei analize de piaţă.
Citeşte şi: Modelul noului Formular D112 - Declaraţia Unică - a fost publicat de Finanţe. Cum se completează
Citeşte şi: Poşta: Noul contract colectiv de muncă menţine salariile, dar îi va avantaja pe cei cu venituri mici
Citeşte şi: Optimism. Acţiunile globale cresc pe fondul acordului istoric dintre liderii Coreei de Nord şi Coreei de Sud
Citeşte şi: Curs BNR. Leul scade în ziua în care Iohannis i-a cerut demisia premierului Dăncilă. Euro şi dolarul urcă rapid
Citește pe alephnews.ro: FOTO. Ceasul de aur al celui mai bogat om de pe Titanic va fi scos la licitație, alături de alte obiecte unice. Care sunt prețurile estimate
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Citește pe www.zf.ro: Gigantul Delhaize, proprietarul Mega Image, deschide la Bucureşti un centru de servicii unde angajează sute de IT-işti. Recrutările deja au început
Citește și: Modelul noului Formular D112 - Declaraţia Unică - a fost publicat de Finanţe. Cum se completează
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care sunt cele mai otrăvitoare PLANTE din România. Unele persoane le-au ținut acasă, în vaze, fără să știe cât de periculoase sunt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 07:19
-
ieri, 22:05
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 793. SUA anunţă încă 6 miliarde de dolari ajutor militar pentru Kiev / Ucraina distruge un elicopter militar rusesc pe aeroportul Ostafievo din Moscova / Putin arestează un jurnalist de la Forbes / Corpurile a 140 de ucraineni morţi, returnate familiilor