Principalele schimbări pe care le aduce restilizarea vizează farurile şi stopurile, unele materiale folosite la interior, precum şi ajustări de ordin tehnic pentru îmbunătăţirea performanţelor.
BMW Seria 3 facelift va fi disponibil cu şase motorizări pe benzină, cu puteri cuprinse între 146 Cai Putere (CP) şi 306 CP, şi cinci motorizări diesel, cu puteri cuprinse între 143 şi 286 CP.
Astfel, motorul de bază pe benzină (316i), dezvoltă 122 CP dintr-o cilindree de 1,6 litri.
Celelalte cinci motoare pe benzină disponibile sunt 318i (care dezvoltă 143 CP şi un cuplu maxim de 190 Nm dintr-un propulsor de de 2 litri), 320i (motor de 2 litri care dezvoltă 170 CP şi 210 Nm), 325i (motor de 3 litri, cu o putere de 218 CP şi un cuplu de 270 Nm), 330i (cu o cilindree de 3 litri, care dezvoltă 272 CP şi 320 Nm) şi 335i (motor de 3 litri şi 306 CP, care dezvoltă un cuplu de 400 Nm).
Motorizarea de bază diesel (318d) dezvoltă 143 CP şi un cuplu de 300 Nm dintr-un propulsor de doi litri.
De asemenea mai sunt disponibile alte patru motoare, 320d (propulsor de 2 litri, care dezvoltă 177 CP şi 350 Nm), 325d (cu motor de 3 litri de 197 Cp şi 400 Nm), 330d (care dezvoltă 245 CP şi un cuplu de 520 Nm dintr-o cilindree de 3 litri), precum şi varianta 335d care are un motor tot de 3 litri, dare care dezvoltă 286 CP şi un cuplu maxim de 580 Nm.
Preţul de pornire pentru varianta de caroserie sedan este de 28.262 euro cu TVA (pentru 318i), în timp ce motorizarea de vârf, 335i xDrive (cu tracţiune 4×4), costă 46.350 euro cu TVA.
Cel mai ieftin break Seria 3 costă tot 28.262 euro cu TVA, iar cel mai scump (335i xDrive, cu tracţiune 4×4) costă 47.540 euro cu TVA.
Varianta sport a Seria 3, denumită M3, echipată cu un motor pe benzină de 4 litri şi care dezvoltă 420 CP, costă 68.425 euro cu TVA.
În paralel cu lansarea pe piaţă a Seria 3 Sedan facelift şi Seria 3 Touring (break) facelift, o nouă transmisie sport automată, cu şapte viteze şi dublu ambreiaj va fi prezentată pentru variantele Coupé şi Cabriolet ale gamei Seria 3.
Vânzările BMW Group în România, care includ livrările pentru mărcile BMW şi Mini, au crescut cu 36,5% în primele şapte luni, de la 1.209 unităţi în intervalul ianuarie – iulie al anului trecut, la 1.651 automobile în primele şapte luni din acest an.