- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Care sunt mărcile care au sfidat criza şi au avansat cu peste 50% deşi consumul a scăzut: „non-mărcile“
Pe o piaţă de retail în care lupta se dă pe preţ, mărcile private ale marilor jucători, de fapt "non-mărci" pentru că cine le cumpără se orientează doar după preţ şi nu după producător sau locul de producţie, câştigă tot mai mult teren.
Care sunt mărcile care au sfidat criza şi au avansat cu peste 50% deşi consumul a scăzut: „non-mărcile“ (Imagine: Octav Ganea/Mediafax Foto)
"Non-mărcile", mărcile private sub care se vând şi brânză, şi şerveţele, şi cremă de pantofi, au depăşit pragul de 900 de milioane de euro anul trecut. Produsele Aro, Marca 1 sau TiP se găsesc tot mai frecvent în coşurile de cumpărături.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
-
Are Sebastian Burduja şanse pentru Primăria Capitalei? Vicepreşedintele PNL: E greu să câştige Burduja acum, dar îl pregătim pentru următorii patru ani
-
Rafila, despre achiziţiile centralizate pentru spitale: Mi se pare o idee foarte bună
-
Memorandum de cooperare în domeniul energiei nucleare, semnat de România şi Coreea de Sud
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO