Ce cred primii zece antreprenori ai anului 2012 despre criză

O agenţie imobiliară, o minifabrică de ambalaje din plastic, un magazin alimentar sau o afacere de distribuţie de pesticide agricole sunt o parte dintre primele zece afaceri începute în prima zi a acestui an de antreprenori români.

Urmărește
470 afișări
Imaginea articolului Ce cred primii zece antreprenori ai anului 2012 despre criză

Ce cred primii zece antreprenori ai anului 2012 despre criză (Imagine: Laszlo Raduly/Mediafax foto)

Deşi economia locală nu a reuşit să crească cu mai mult de 2% anul trecut, iar 2012 se anunţă a fi dificil, aceşti antreprenori au reuşit să găsească curaj pentru a începe de la zero afaceri în care au investit câteva mii de euro cu bani strânşi din salarii.

Ziarul Financiar a reuşit să vorbească cu cinci dintre primii zece antreprenori care şi-au înregistrat firme în prima zi a anului 2012. Niciunul dintre cei care şi-au deschis afaceri în primul an nu se aşteaptă să obţină profit în primii ani, însă o bună parte preconizează că în conturile firmelor lor vor intra în fiecare lună a acestui an până la 8.000 de euro.

Antreprenori care au por­nit în afaceri în prima zi din 2012 nu intenţio­nează să reunţe rapid la locurile actuale de muncă atâta timp cât profitul business-urilor începute de la zero nu se va încadra pe o pantă ascendentă.

"Nu prea mă sperie criza, nu cred în această criză. Lucrez la o companie în Covasna şi văd că lor le merge foarte bine. Asta mi-a dat curaj să încep şi eu o afacere", spune Alexandru Axente (24 de ani), care a primit undă verde la Registrul Comerţului în primele zile ale lui 2012 pentru a porni în afaceri cu firma sa, Opal Transilvania, din Valea Crişului, judeţul Covasna.

Citeşte mai multe despre ce cred primii zece antreprenori ai anului 2012 despre criză pe www.zf.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici