- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (19.11.2018, 15:40)
- Departamentul Economic
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cine este Carlos Ghosn, „le cost killer”, văzut drept un star al companiilor auto
Carlos Ghosn, 64 de ani, este perceput drept unul dintre cei mai puternici executivi din industria auto mondială.
1848 afișări
Cine este Carlos Ghosn, „le cost killer”, văzut drept un star al companiilor auto
După ce a restructurat radical Renault şi a reîntors compania la profit la sfârşitul anilor 90, el a început să fie cunoscut în Franţa drept ”le cost killer”.
La începutul anilor 2000, el a condus una dintre cele mai agresive campanii de restrângere a operaţiunilor din industria auto şi a salvat Nissan de la faliment, motiv pentru care a fost numit de revista Fortune, în 2002, ”Omul Anului”, în ediţia asiatică.
Lui Ghosn i-a fost oferită conducerea a două companii gigant, General Motors şi Ford.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Biden și Trump se întorc în „ring”, înainte de alegeri. Biden se declară „fericit” să dezbată din nou cu fostul președinte al SUA
-
Joe Biden, declaraţie şocantă: M-am gândit la sinucidere când mi-a murit prima soţie
-
Economia României tuşeşte. Execuţia bugetului general consolidat în primele 3 luni s-a încheiat cu un deficit de 2,06% din PIB
-
Păcănelele, greu de „ucis”! USR acuză PSD că a minţit când a promis eliminarea lor până la finalul lunii
Carlos Ghosn se află la conducerea Renault din 2005, perioadă în care Automobile Dacia a devenit cea mai mare companie din România şi cel mai mare exportator din economie. „România este o ţară competitivă în momentul de faţă. Noi ne luptăm să o menţinem competitivă deoarece miza este mare pentru noi. Vom face totul pentru a ne asigura că furnizorii noştri şi uzina din România rămân competitive. Este o uzină foarte mare pentru noi şi avem o prezenţă mare pe piaţă“, a spus Carlos Ghosn într-un interviu acordat în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt.
în 2016, după ce a devenit şi preşedinte al Mitsubishi Motors, Carlos Ghosn, CEO al Renault şi Nissan Motor, era perceput că trecând în faţa şefilor celor mai mari trei companii auto americane la capitolul plăţi, conform Wall Street Journal.
Scandalul actual din Japonia vine la cinci luni după ce Ghosn a primit din partea acţionarilor Renault un pachet salarial de 7,4 milioane de euro, pentru 2017.
Născut în Brazilia, Ghosn şi-a început cariera la Michelin, iar în 1996 a trecut la Renault.
Nu a făcut niciodată un secret din faptul că aprecia că există mult prea mulţi fabricaţi auto în lume, de unde nevoia de consolidare, alianţa Renault, Nissan, Mitsubishi fiind un exemplu.
Citeşte şi: BREAKING: Sindicatele de la metrou vor declanşa greva generală, în pofida comunicatului Metrorex, „începând de miercuri, în fiecare zi”
Citeşte şi: Scrisoare deschisă pentru premierul Dăncilă, după ce Volkswagen a anunţat că este în căutare de facilităţi de producţie în Europa de Est
Citeşte şi: Carlos Ghosn, puternicul şef al grupului Renault, ARESTAT în Japonia. Acuzaţii grave legate de averea sa declarată/ Franţa va căuta să menţină stabilitatea companiei
Citeşte şi: Bitcoin a atins minimul ultimelor 13 luni
Citeşte şi: The New York Times: "Ţara care nu a eşuat" / China a devenit putere globală în pofida scepticismului Occidentului
Citește pe alephnews.ro: FOTO. Ceasul de aur al celui mai bogat om de pe Titanic va fi scos la licitație, alături de alte obiecte unice. Care sunt prețurile estimate
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Citește pe www.zf.ro: Gigantul Delhaize, proprietarul Mega Image, deschide la Bucureşti un centru de servicii unde angajează sute de IT-işti. Recrutările deja au început
Citește și: Sindicatele de la metrou vor declanşa greva generală „începând de miercuri, în fiecare zi”/ Firea: Noul ministru al Transporturilor şi şefii Metrorex să dialogheze
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care sunt cele mai otrăvitoare PLANTE din România. Unele persoane le-au ținut acasă, în vaze, fără să știe cât de periculoase sunt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe