Dacia a deschis primul centru de vânzări din Israel, care a devenit a 44-a piaţă a mărcii

Dacia a deschis miercuri primul său centru de vânzări din Israel, la Tel Aviv, statul israelian devenind a 44-a piaţă pe care marca deţinută de grupul francez Renault este prezentă la nivel mondial.

375 afișări
Imaginea articolului Dacia a deschis primul centru de vânzări din Israel, care a devenit a 44-a piaţă a mărcii

Dacia a deschis primul centru de vânzări din Israel, care a devenit a 44-a piaţă a mărcii (Imagine: Octav Ganea/Mediafax Foto)

Compania Carasso Motors, partenera grupului Renault în Israel, va fi responsabilă cu vânzarea şi serviciile post-vânzare din această ţară pentru automobilele Dacia, se arată într-un comunicat al Renault.

În 2015, Dacia anticipează că va mai deschide alte două showroom-uri în Israel, precum şi mai multe puncte de vânzare în anumite centre Renault din ţară.

"Parteneriatul nostru cu grupul Renault datează de peste 65 de ani. Brandul Renault creşte în Israel, având în prezent o cotă de piaţă de 4,2%. Lansarea Dacia ne permite să oferim o nouă gamă de automobile, complementară cu cea a Renault", a declarat Itzik Weitz, director general al Carasso Motors.

François Mariotte, director de vânzări şi marketing la Dacia, a spus că marca oferă maşini sigure, spaţioase, echipate modern, la preţuri accesibile, care îşi vor găsi locul pe piaţa israeliană.

În noul showroom Dacia vor putea fi făcute comenzi pentru modelele Dacia Duster, Sandero Stepway, Lodgy şi Dokker. Vehiculele vor fi comercializate, ca şi pe celelalte pieţe, cu o garanţie de trei ani/100.000 de kilometri.

După lansarea din 2013 în Marea Britanie, Irlanda, Danemarca, Norvegia, Cipru şi Malta, Israelul a devenit a 44-a piaţă naţională a Dacia, se arată în comunicatul Renault.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici