H&M schimbă regulile jocului în fashionul local: marketing agresiv şi haine ieftine
Politica H&M de a intra în forţă pe o piaţă nouă, cu mai multe deschideri în acelaşi timp, va fi aplicată şi în România, primele magazine urmând să livreze mii de produse la preţuri mici pe o suprafaţă totală de circa 10.000 de metri pătraţi.

H&M schimbă regulile jocului în fashionul local: marketing agresiv şi haine ieftine (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
"Vom deschide şase magazine în primăvara lui 2011 pentru care am început recrutarea de personal, dar este încă prea devreme pentru a da detalii legate de strategia de inaugurare", au declarat pentru ZF reprezentanţii H&M.
În magazinele deschise la nivel internaţional, preţurile celor mai multe produse expuse de suedezi se încadrează între 5 euro pentru tricouri, de exemplu, şi 30 de euro în cazul paltoanelor, al rochiilor, al blugilor sau al pantofilor. În perioada reducerilor, etichetele arată preţuri de un euro pentru accesorii sau 3 euro pentru tricouri şi bluze.
Citeşte mai multe despre magazinele H&M pe www.zf.ro
ULTIMELE ȘTIRI
-
China promite Americii Latine relaţii „de încredere”, în timp ce Trump îşi expune cererile
-
„Publicul american trebuie să fie îngrijorat” de concedierile în masă, spune un angajat federal
-
Interviu comun Trump - Musk despre relaţia dintre ei: „Îl iubesc pe preşedinte”/„E frumos cum spune”



Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.



CANCAN.RO

