- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (21.08.2013, 10:47)
- Vlad Popescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Facem România Bine
- Ieși pe plus
- Video
Heineken a avut vânzări în scădere în România pentru primul semestru
Heineken, al treilea mare producător de bere la nivel mondial, a avut vânzări în coborâre în Europa Centrală şi de Est în prima jumătate a anului, pe fondul nivelului redus al încrederii consumatorilor şi cheltuielilor de consum, printre pieţele unde a înregistrat scăderi numărându-se şi România.
179 afișări

Heineken a avut vânzări în scădere în România pentru primul semestru
Volumul vânzărilor de bere ale Heineken în regiune a coborât cu 5% în primul semestru, la 23 milioane hectolitri, cu scăderi în România, Rusia, Polonia, Slovacia şi Austria, potrivit unui comunicat transmis miercuri de companie. Declinul a fost limitat de evoluţiile pozitive din Germania, Bulgaria şi Serbia.
Pe lângă situaţia economică dificilă, afacerile Heineken în Europa Centrală au fost afectate şi de condiţiile meteo nefavorabile din trimestrul al doilea, mai precis de inundaţiile severe din Polonia, Germania, Austria şi Cehia, notează compania.
ULTIMELE ȘTIRI
-
8 din 10 bărbați din SUA recunosc că au luat cu ei un prezervativ la o înmormântare: „Pentru orice eventualitate”
-
NATO se implică puternic în criza din Kosovo. Forţa Operaţională de Rezervă (ORF), pusă în mişcare
-
Lucian Bode, băgat în şedinţă de sindicatele din MAI. Poliţiştii, scandalizaţi de salarii şi de modificarea legii pensiilor militare
-
Ucrainenii susţin că ştiu în orice moment unde se află Putin. De ce nu vor să-l ucidă
Veniturile Heineken în Europa Centrală şi de Est au scăzut, în bază organică, cu 1% în primul semestru faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 1,52 miliarde euro, însă venitul pe hectolitru de bere vândut a urcat cu 4%, la 66 euro.
Profitul operaţional al companiei în regiune a urcat cu 13% în bază organică, la 124 milioane euro, datorită scăderii cheltuielilor cu materii prime şi costurilor fixe, precum şi unui câştig nerecurent de 17 milioane euro după vânzarea companiei Pago din Austria.
Heineken anticipează stagnarea profitului net la nivel mondial în acest an, din cauza condiţiilor economice dificile din Europa.
În primul semestru, profitul net înregistrat de companie la nivel mondial a scăzut uşor, de la 688 miloane euro la 679 milioane euro, în timp ce volumul vânzărilor de bere a coborât cu 3%, la 94 milioane hectolitri.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.




PROSPORT.RO

CANCAN.RO



ULTIMA ORǍ
vezi mai multe