La ce renunţă românii pe timp de criză

Hainele, concediile şi produsele financiare de investiţii şi economisire reprezintă principalele categorii pe care românii au fost dispuşi să le sacrifice pentru a reduce costurile.

134 afișări
Imaginea articolului La ce renunţă românii pe timp de criză

La ce renunţă românii pe timp de criză (Imagine: Lucian Alecu/Mediafax Foto)

Din dorinţa de a reduce costurile lunare, 32% dintre români au cheltuit anul trecut mai puţin pe haine şi încălţăminte, decât o făceau până acum. 28% au preferat să renunţe la vacanţe şi concedii sau să meargă în locuri mai ieftine, în timp ce 25% au decis să nu mai contribuie la produsele financiare care aveau chiar scopul economisirii. Acestea au fost principalele trei categorii de cheltuieli pe care românii le-au redus în ultimul an, potrivit GfK Roper Report 2010.

Românii nu au fost la fel de concesivi şi în privinţa ieşirilor în oraş - doar 23% au făcut reduceri în acest sens, iar 21% au mâncat mai des acasă şi mai rar la restaurant, arată acelaşi studiu.

Citeşte mai multe despre cum îşi reduc românii cheltuielile pe www.businessmagazin.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici