- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Facem România Bine
- Ieși pe plus
- Video
MT plăteşte 1,7 milioane lei pentru o nouă campanie "Turist în România"
Ministerul Turismului va organiza în luna noiembrie o licitaţie pentru promovarea ofertei turistice a României printr-o nouă campanie în cadrul programului "Turist în România", alocând în acest sens un buget de 1,72 milioane de lei (400.000 de euro), potrivit instituţiei.

MT plăteşte 1,7 milioane lei pentru o nouă campanie "Turist în România" (Imagine: Lucian Muntean/Mediafax Foto)
Prin această licitaţie, instituţia vrea să achiziţioneze servicii de publicitate media pentru o nouă campanie "Turist în România", care se va derula timp de 20 de zile, începând din 2 decembrie.
Ministerul va achiziţiona spaţiu publicitar pentru difuzarea a două spoturi de 30 de secunde pe tema ofertei turistice a României (iarna şi Crăciun în Maramureş) pe primele două canale TV generaliste şi pe primul canal de televiziune de ştiri, selectate în funcţie de audienţa lunii septembrie.
ULTIMELE ȘTIRI
-
VIDEO. Joe Biden a căzut pe scenă în timp ce înmâna diplome la absolvirea Academiei Forțelor Aeriene americane
-
Greva continuă şi săptămâna viitoare! Sindicaliştii: lucrurile nu sunt schimbate faţă de ziua de ieri, marţi este grevă
-
Kim Jong-un nu mai are somn şi s-a îngrăşat peste măsură. De ce merge în străinătate cu toaleta după el
-
Jane Fonda, acuzaţii de hărţuire la adresa lui René Clément: a cerut să mă vadă în timp ce aveam un orgasm
Bugetul alocat de instituţie acestei campanii este de 1,72 milioane de lei cu TVA, adică echivalentul a 400.000 de euro. Bugetul va fi împărţit între prima televiziune generalistă - 45%, a doua televiziune generalistă - 35% şi prima televiziune de ştiri - 20%.
Ministerul aşteaptă oferte până la 19 noiembrie.
Prin această campanie, instituţia urmăreşte să obţină o creştere a gradului de informare a publicului asupra potenţialului turistic al României şi creşterea numărului de turişti români care îşi petrec vacanţele de iarnă în ţară.
La sfârşitul lunii iulie, Ministerul Turismului anunţa că Best Advertising&Consult şi Optimedia au câştigat licitaţia pentru campania "Turist în România", cu o ofertă de 3,61 milioane de lei, fără TVA, spoturile urmând să fie difuzate pe trei posturi de televiziune.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.


PROSPORT.RO

CANCAN.RO

