- Home
- Economic
- (01.12.2012, 09:12)
- Andrei Constantinescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Piaţa de încălţăminte din România este dominată de branduri autohtone cu rezonanţă străină
Piaţa locală de încălţăminte este dominată de branduri româneşti al căror nume însă te trimite cu gândul la Franţa, Italia sau Spania. Fiecare brand are însă în spate o poveste care explică provenienţa unor nume precum Musette, Il Passo sau Benvenuti.
Urmărește
1729 afișări
Piaţa de încălţăminte din România este dominată de branduri autohtone cu rezonanţă străină (Imagine: Alexandru Florescu/Mediafax Foto)
Antreprenorul Dan Pavel a ales să îşi numească lanţul de magazine de încălţăminte Benvenuti pentru a avea rezonanţă italiană - ţara de provenienţă a celor mai mulţi furnizori ai companiei.
Mai mult, numele magazinelor se traduce prin "Bine aţi venit", un alt element prin care brandul avea menirea de a atrage atenţia clienţilor. "80% din partenerii noştri sunt italieni, iar prin numele ales duci consumatorul mai aproape de ceva italian", spune Pavel. Fondatorii Il Passo au legat numele companiei de obiectul de activitate al acesteia, pantofii, în contextul în care în spaniolă "Il Passo" înseamnă "pasul". La rândul său, Cristina Bâtlan, una dintre fondatoarele companiei Musette, a ales un nume cu rezonanţă străină. Ea s-a lăsat însă inspirată de numele unui personaj de desene animate. Cât de mult contează brandul şi cât contează preţul?
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ești de acord ca Iohannis să rămână în funcție, deși mandatul lui expiră pe 21 decembrie? VOTEAZĂ AICI / SONDAJ Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Donald Trump şi Volodimir Zelenski au discutat la Palatul Elysée
-
MAE recomandă cetăţenilor români care se află în Siria să părăsească ţara pe orice rută sigură. Rebelii avansează spre Damasc
-
BEC pentru prezidenţiale îşi încetează activitatea vinerea viitoare
Un român îşi cumpără în medie două-trei perechi de pantofi pe an, pe care cheltuie în medie circa 68 de lei (circa 16 euro). Spre deosebire de alte domenii precum haine sau retail unde jocurile sunt făcute de străini, lupta pentru a-i încălţa pe români se dă în principal între companii cu acţionariat local. Cine câştigă cea mai mare bucată din această piaţă de circa 730 de milioane de euro?
În topul celor mai mari zece jucători mai bine de jumătate sunt români. În acest top intră atât retailerii cu acţionariat local, precum Leonardo, Benvenuti, Otter sau Il Passo, cât şi producătorii cu activităţi de retail, cum e cazul Musette.
Citeşte articolul integral despre piaţa autohtonă de încălţăminte pe www.zf.ro.
Citește pe alephnews.ro: Putin anunță desfășurarea rachetelor nucleare Oreshnik în Belarus
Citește pe www.zf.ro: De ce? Restaurantele „istorice“ KFC şi McDonald’s din zona Cişmigiu din Capitală au fost închise
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cine este, de fapt, în spatele TikTok. Povestea omului care a creat un fenomen pe care preşedintele Donald Trump vrea să îl distrugă, iar unele dintre cele mai importante companii americane vor să-l cumpere
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta de la Insula Iubirii arată fabulos, iar milionarul cu 23 de ani mai în vârstă ca ea o răsfață!
PROSPORT.RO
Pe ce dată vin ninsorile în București, Timișoara, Iași și Cluj-Napoca, potrivit meteorologilor AccuWeather
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe