Povestea expansiunii Zara, cel mai puternic retailer de fashion din România

Inditex, cel mai mare jucător de pe piaţa locală de fashion, cu afaceri totale de circa 150 de milioane anul trecut, va termina anul cu o reţea de cel puţin 90 de magazine, cu 18 mai multe decât la finalul lui 2011 şi de aproape două ori mai mult decât la finalul lui 2010.

1256 afișări
Imaginea articolului Povestea expansiunii Zara, cel mai puternic retailer de fashion din România

Povestea expansiunii Zara, cel mai puternic retailer de fashion din România

Ca urmare a noilor deschideri Inditex va angaja în 2012 circa 400 de oameni, urmând a termina anul cu peste 1.500 de angajaţi.

Încă de la intrarea directă pe piaţă lanţul spaniol Inditex a mizat pe expansiune rapidă, deschizând peste zece magazine pe an. Strategia gigantului spaniol a fost să acopere marile oraşe ale ţării cu mai multe dintre cele şapte branduri aduse în România.

Inditex a adus pe piaţa locală Zara, Zara Home, Bershka, Pull & Bear, Stradivarius, Oysho şi Massimo Dutti. Singurul brand din portofoliul spaniolilor care nu este în România este Uterque, un brand care vinde în special genţi şi pantofi şi se adresează persoanelor cu venituri peste medie.

În acest an, până în prezent spaniolii au deschis 12 magazine în Craiova (Zara, Bershka, Pull & Bear, Stradivarius), Sibiu (Zara, Massimo Dutti) şi Iaşi (Zara, Bershka, Pull & Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Oysho). Până la finalul acestui an vor mai fi deschise cel puţin alte şase magazine în centrul comercial pe care Carrefour şi NEPI îl construiesc la Ploieşti. Magazinele Zara, Bershka, Pull & Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Oysho urmează a fi deschise în toamnă, când este programată şi deschiderea mall-ului, potrivit unor surse din piaţă. Aceleaşi surse spun că retailerul poartă discuţii şi cu alte locaţii, însă nu există nimic sigur.

Citeşte mai multe despre Zara pe www.zf.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici