- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Starbucks îşi schimbă logo-ul pentru a vinde bere şi vin
Starbucks, cel mai mare lanţ de cafenele la nivel mondial, şi-a lansat un nou logo, noua variantă nemaiincluzând cuvintele "Starbucks" şi "coffee", scrie BBC News.
Starbucks îşi schimbă logo-ul pentru a vinde bere şi vin (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Noua imagine a mărcii este reprezentată doar de sirena cu două cozi, prezentă şi în trecut. Mişcarea dă cale liberă diversificării gamei de produse, după ce reprezentanţii companiei şi-au manifestat intenţia de a lansa noi produse şi chiar să vândă bere şi vin în unele dintre cafenele sale din Statele Unite.
Citeşte mai multe despre schimbarea logo-ului Starbucks pe www.zf.ro.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Afshin Mehin și Neuralink fac echipă. Ce urmează să se întâmple în domeniul neurotehnologiei
-
O dronă ar fi fost filmată în apropierea oraşului Brăila / Ce spun oficialii / Armata i-a dat raportul premierului
-
Peisaj de sfârşitul lumii în cel mai rece oraş din Europa: mii de case abandonate în Zapoliarnîi
-
Mass-media: un colonel rus al serviciilor secrete militare, ucis în masacrul de la Moscova
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO