Unul dintre cele mai cunoscute lanţuri de hipermarketuri de pe piaţa din România îşi deschide linie de fashion premium. Heidi Klum este designerul colecţiei
Colecţia, descrisă de Lidl ca având produse vestimentare de cea mai înaltă calitate de până acum, va fi vândută în magazine din Europa şi SUA, anul acesta, a afirmat compania într-o declaraţie.
Colaborarea cu celebrităţi marchează o extindere a eforturilor retailerului de a atrage mai mulţi cumpărători bogaţi, care au remarcat că începe să vândă produse mai rafinate, cum ar fi homari şi macaroons.
Citiţi continuare articolului pe www.zf.ro
Citeşte şi: Compania rusească Kaspersky Lab acuză Microsoft de abuz de poziţie dominantă pe piaţa europeană
Citeşte şi: Lumea fierbe după noile acuzaţii de terorism fără precedent. Tensiunile escaladează la noi maxime: Bursa din Qatar, aflată în top, scade cu 7% într-o singură şedinţă
Citeşte şi: Din „grânarul” Europei, România a ajuns să importe de două ori mai multă pâine decât exportă. Aluatul congelat care se transformă în „paine proaspătă „