Viitoarea generaţie Logan, concepută în proporţie de aproape 75% în România

Viitoarea generaţie Logan va fi concepută în proporţie de aproape 75% în România, iar conducerea Renault urmează să aleagă în câteva zile modelul care va înlocui prima variantă din familia Logan, a declarat, luni, directorul RTR, Philippe Prevel.

72 afișări
Imaginea articolului Viitoarea generaţie Logan, concepută în proporţie de aproape 75% în România

Viitoarea generaţie Logan, concepută în proporţie de aproape 75% în România (Imagine: Mediafax Foto)

"Un minim realizabil este de 50%, însă noi ne-am fixat ca target conceperea a aproape 75% în România pentru viitoarea generaţie a Logan. Ingineria şi designul pe care le coordonăm în România au avansat puternic", a spus Prevel, prezent la o conferinţă organizată pentru a prezenta presei româneşti conceptul Dacia Duster, dezvăluit în premieră mondială la salonul auto de la Geneva, la începutul lunii martie

Prevel a declarat că primul model din familia Logan, lansat în 2004, a fost conceput în proporţie de 10-20% în România, iar Sandero aproximativ 40%.

Întrebat când vor aproba oficialii Renault modelul care va înlocui Logan Sedan, Prevell a spus că este o chestiune de zile.

"Suntem în faza finală în care conducerea are de ales între două modele. Până la decizie este o chestiune de câteva zile", a afirmat Prevel.

Oficialul Renault declara pentru MEDIAFAX, la începutul lunii decembrie a anului trecut, că noua generaţie a Logan, care va înlocui actualul model, va fi aleasă la începutul lui 2009 de către conducerea grupului Renault, urmând ca maşina să apară pe piaţă în 2010, cel mai devreme, sau în 2012, cel mai târziu.

El a spus la acel moment că producătorii auto înlocuiesc modelele la 6-8 ani şi că este cazul ca Logan să fie schimbat.

Modelul Logan a fost lansat pe piaţă în toamna anului 2004, iar de atunci a suferit două schimbări de ordin estetic. Prima, în 2006, a vizat stopurile din spate şi capacul portbagajului, iar la cea de-a doua, din 2008, partea frontală şi cea posterioară au fost modificate mai mult, aducând modelul la noua identitate de marcă a Dacia, inaugurată odată cu prezentarea Sandero, în martie 2008.

Potrivit oficialului RTR, noua generaţie Logan va păstra şi va evidenţia trăsăturile actualului model, şi anume spaţiul, fiabilitatea şi raportul preţ-prestaţii.

Din punct de vedere procedural, la înlocuirea unui model se pleacă de la 5-10 idei, urmând ca două variante, sau, în cazuri excepţionale, trei versiuni să fie prezentate conducerii sub formă de filme tridimensionale (3D) şi machete la scară naturală. Conducerea decide în cele din urmă modelul care va intra în fabricaţie, iar din acel moment încep cercetările de inginerie.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici