Spermatozoizii i-au păcălit pe oamenii de ştiinţă timp de 350 de ani

• Oamenii de ştiinţă s-au păcălit în privinţa spermatozoizilor
  • Un studiu recent arată modul de înaintare a celulelor sexuale masculine
  • Un videoclip arată ce i-a înşelat pe cercetători
Imaginea articolului Spermatozoizii i-au păcălit pe oamenii de ştiinţă timp de 350 de ani

Spermatozoizii i-au păcălit pe oamenii de ştiinţă timp de 350 de ani

Spermatozoizii i-au păcălit pe oamenii de ştiinţă timp de 350 de ani! Ei se învârt, nu înoată. S-a ştiut că celulele sexuale masculine se întrec între ele prin bătaia laterală a cozii, însă studiul unor cercetători din Marea Britanie şi Mexic spulberă informaţia greşită.

Cercetătorii au privit printr-un microscop 3D combinat cu o cameră ultra performantă şi au descoperit iluzia care i-a păcălit pe oamenii de ştiinţă. Rezultatul: spermatozoizii înaintează printr-o mişcare de rotaţie.

Cercetătorii britanici şi mexicani vor efectua mai multe analize şi speră să descopere rezultate legate de infertilitatea la bărbaţi.

Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.