Disney pune punct celui mai cunoscut brand din lume: 20th Century Fox se transformă în 20th Television

  • Disney transformă 20th Century Fox în 20th Television, într-un proces istoric de rebranding.
  • 20th Century Fox se transformă în 20th Television pentru a marca diferenţa dintre cele două.
  • Anul trecut, Disney a cumpărat majoritatea acţiunilor Fox, în valoare de 71.3 miliarde de dolari.
1587 afișări
Imaginea articolului Disney pune punct celui mai cunoscut brand din lume: 20th Century Fox se transformă în 20th Television

Disney pune punct celui mai cunoscut brand din lume: 20th Century Fox se transformă în 20th Television

20th Century Fox, cel mai cunoscut brand şi nume din industria de entertainment nu mai există în mod oficial, relatează CNN
 
Disney a anunţat în cursul zilei de luni că „20th Century Fox” va trece printr-un proces de rebrading şi se va transforma în „20th Television”. 
 
Noul logo şi grafica vor apărea oficial în toamna anului curent, odată cu difuzarea noilor seriale de televiziune.
 
Serialele de televiziune care au fost lansate înainte ca Disney să cumpere majoritatea acţiunilor Fox, anul trecut, vor păstra brandingul vechi. 
 

Motivul pentru care Disney schimbă numele studiourilor de producţie

 
Este clar că Disney vrea să scoată „Fox” din numele consacrat pentru ca acesta să nu se confunde cu produsele Fox Corporation rămase în grila companiei: Fox Entertainment, Fox Sports şi Fox News.
 
De asemenea, Disney va rebrand-ui şi ABC Signature Studios şi ABC Studios în ABC Signature. Mai mult, Fox 21 Television Studios se va transforma în Touchstone Television.
 
„Numele şi logo-urile noi marchează o nouă zi pentru ABC Signature, 20th Television şi Touchstone Television, onorându-le istoria şi trecutul, dar şi puterea creativă a companiei Walt Disney”, a mărturisit Craig Hunegs, preşedintele Disney. 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici