Britney Spears a generat cele mai multe căutări pe Yahoo în 2008

Britney Spears, wrestling şi Barack Obama au fost termenii după care s-au efectuat cele mai multe căutări în 2008 pe motorul dedicat al Yahoo, potrivit unui anunţ făcut de companie.

11 afișări
Imaginea articolului Britney Spears a generat cele mai multe căutări pe Yahoo în 2008

Britney Spears a generat cele mai multe căutări pe Yahoo în 2008

Pe de altă parte, cel mai accesat subiect pe www.yahoo.com anul acesta este victoria în cursa pentru Casa Albă a lui Barack Obama.

Cu toate acestea, termenul cel mai căutat a rămas Britney Spears, lider în topul 10 de căutări al companiei în ultimii opt ani.

În clasamentul celor mai căutaţi termeni pe Yahoo s-au mai aflat, în ordine, actriţa de televiziune Miley Cyrus, jocul online RuneScape, actriţa Jessica Alba, seria niponă manga Naruto, actriţele Lindsay Lohan şi Angelina Jolie şi show-ul "American Idol".

În cadrul categoriilor speciale de căutări, singurul politician care nu a fost candidat la Casa Albă sau pretendent la funcţia de vice-preşedinte a fost guvernatorul californian Arnold Schwarzenegger, care a ocupat poziţia a noua.

În topul 10 al căutărilor pe teme politice, primul loc este ocupat de Barack Obama, urmat de Sarah Palin, John McCain, Hillary Clinton, George Bush, Ron Paul, John Edwards, Mike Huckabee, Schwarzenegger şi Mitt Romney.

Yahoo precizează că materialele cele mai căutate au fost despre uragane, Caylee şi Casey Anthony, alegerile 2008, Pakistan, bărbatul însărcinat, China, Irak, Shelley Malil, Patrick Swayze şi Afganistan.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici