Când te lasă maşina, primeşti bilet de avion şi cazare la hotel de 5 stele

Dacă un client de clasă medie se mulţumeşte cu garanţia clasică pentru 3-4 ani sau în limita a 100.000 km, clienţii mărcilor de lux sunt obişnuiţi să li se ofere asistenţă 24 de ore din 24, informează Gândul.

11 afișări
Imaginea articolului Când te lasă maşina, primeşti bilet de avion şi cazare la hotel de 5 stele

Când te lasă maşina, primeşti bilet de avion şi cazare la hotel de 5 stele (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Paradoxal, primii au nevoie mai des de ajutorul mecanicilor decât ceilalţi şi, de cele mai multe ori, când ajung cu maşina în service, se plâng de costuri şi durata intervenţiei. Astfel, pachetele „after - sales“, devenite o obişnuinţă pe piaţa externă, încep să fie căutate şi în România, chiar dacă mişcările pe acest segment de servicii nu sunt semnificative.

Citeşte mai multe despre pachetele post-vânzare pe www.gandul.info.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici