Filmul "The Interview" a adus Sony Pictures încasări de 15 milioane de dolari din vânzările online

"The Interview", controversata comedie în care personajele interpretate de James Franco şi Seth Rogen participă la un complot fictiv ce vizează asasinarea liderului nord-coreean Kim Jong-un, a adus studiourilor Sony încasări de 15 milioane de dolari în primele trei zile după lansarea sa pe internet.

729 afișări
Imaginea articolului Filmul "The Interview" a adus Sony Pictures încasări de 15 milioane de dolari din vânzările online

Filmul "The Interview" a adus Sony Pictures încasări de 15 milioane de dolari din vânzările online (Imagine: HEPTA)

Lansat şi într-un număr redus de cinematografe, acelaşi film a vândut bilete în valoare de 2,8 milioane de dolari, informează contactmusic, "The Interview" fiind, de asemenea, filmul cu cele mai multe descărcări online din istoria Sony Pictures.

Iniţial, studiourile Sony au anunţat că, din motive de securitate, au anulat lansarea acestui film în cinematografe, din cauza ameninţărilor formulate de un grup de piraţi cibernetici, intitulat Guardians of Peace. Aceiaşi piraţi cibernetici, despre care FBI afirmă că ar proveni din Corea de Nord, au organizat în luna noiembrie cel mai mare atac informatic din istoria studiourilor Sony, extrăgând din reţeaua de calculatoare a acestuia - şi publicând apoi pe internet - numeroase date private, precum proiecte de scenarii, documente private, e-mailuri şi contracte care includeau onorariile şi salariile actorilor de la Hollywood.

Potrivit BBC, grupul Sony a anunţat că filmul "The Interview" este disponibil pe internet în Statele Unite ale Americii şi Canada, prin intermediul a două servicii deţinute de Google - YouTube şi Google Play -, consolei Xbox Video a grupului Microsoft, magazinului online iTunes al grupului Apple, dar şi pe site-ul grupului Sony, unde versiuni HD ale filmului pot fi închiriate pentru 48 de ore contra sumei de 5.99 dolari sau pot fi cumpărate cu 14,99 dolari.

Astfel, "The Interview" a adus studiourilor Sony încasări de 15 milioane de dolari în primele trei zile de vânzări online.

Dacă acest film, produs cu un buget de 44 milioane de dolari, ar fi fost lansat în regim normal în reţeaua de cinematografe nord-americane, ar fi putut să genereze încasări de 20 milioane de dolari în primul său weekend de proiecţii, afirmă specialiştii de la site-ul boxofficemojo.com, citaţi de Reuters.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici