Ministrul german al transporturilor, criticat pentru o reclamă „prea seducătoare” la siguranţa pe biciclete | FOTO

O campanie publicitară al ministrului german al transporturilor, care încearcă să convingă cicliştii să poarte căşti de protecţie, a stârnit acuzaţii de „misoginie”, pentru că în imagini apare o tânără care poartă doar o cască şi lenjerie intimă, relatează The Guardian.

19069 afişări
Imaginea articolului Ministrul german al transporturilor, criticat pentru o reclamă „prea seducătoare” la siguranţa pe biciclete | FOTO

Ministrul german al transporturilor, criticat pentru o reclamă „sexy” la siguranţa pe biciclete | FOTO

Însoţită de sloganul „arată ca naiba, dar îmi salvează viaţa”, reclama are în prim-plan o competitoare la concursul german Next Topmodel, aceasta purtând o cască de bicicletă mov şi un sutien dantelat.

 

 

Totuşi, campania publicitară a primit numeroase critici, inclusiv de la partidul social-democrat din Germania, care cere ca reclamele să fie retrase.

„Este ruşinos, stupid şi misogin ca ministrul transporturilor să vândă aceste strategii politice folosind poze nud”, spune Maria Noichl, un social-democrat pentru ziarul Bild am Sonntag.

Ministrul pentru familie, Franziska Giffey, critică şi ea iniţiativa ministrului Andreas Scheuer, acesta făcând parte din partidul conservator CSU.

Giffey a publicat o poză cu ea îmbrăcată într-o ţinută business, lângă bicicleta sa, pe Facebook. „Dragă Andreas Scheuer, casca de biciclete se asortează şi cu haine!”, scrie aceasta în postare.

Un purtător de cuvânt pentru ministrul transporturilor a apărat Campania şi a spus că „o campanie publicitară de succes ar trebui să trezească şi să polarizeze publicul”.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici