O companie aeriană le permite angajaţilor să îşi aleagă uniforma în funcţie de preferinţe, pentru a reflecta diversitatea

  • Echipajul, piloţii şi personalul de la sol al Virgin Atlantic pot purta de acum înainte oricare dintre uniformele sale în care se simt cel mai bine, indiferent de designul original masculin sau feminin al costumului roşu cu fustă sau al pantalonilor burgundy.
  • Compania aeriană reflectă diversitatea forţei de muncă prin politica privind ţinutele sale concepute de Vivienne Westwood.
557 afișări
Imaginea articolului O companie aeriană le permite angajaţilor să îşi aleagă uniforma în funcţie de preferinţe, pentru a reflecta diversitatea

Sursa foto: Twitter

Compania aeriană a anunţat o politică privind identitatea de gen care permite personalului său să aleagă pe care dintre ţinutele concepute de Vivienne Westwood o poartă la serviciu, "indiferent de genul, identitatea de gen sau expresia de gen".
 
Virgin a declarat că această măsură are ca scop să reflecte diversitatea forţei de muncă şi să consolideze campania sa de branding ca fiind primitoare şi incluzivă, după ce recent a luat măsuri pentru a relaxa regulile privind tatuajele vizibile, potrivit The Guardian.
 
De asemenea, compania aeriană va începe să folosească ecusoane opţionale cu pronumele preferate, pentru echipaj şi pasageri. Sistemele sale de emitere a biletelor vor permite, de asemenea, persoanelor ale căror paşapoarte au marcaje de gen neutru, disponibile în SUA, India şi Pakistan, să călătorească folosind aceste coduri de gen şi titlul Mx.
 
Virgin va începe, de asemenea, cursuri obligatorii de formare în domeniul incluziunii şi iniţiative pentru hotelurile din destinaţii precum Caraibe, unde unele persoane s-au confruntat cu mai multe bariere.
 
Juha Järvinen, directorul comercial al Virgin Atlantic, a declarat: „Este atât de important să le permitem oamenilor noştri să îşi îmbrăţişeze individualitatea şi să fie ei înşişi la locul de muncă. Din acest motiv, dorim să le permitem oamenilor noştri să poarte uniforma care li se potriveşte cel mai bine şi modul în care se identifică şi să ne asigurăm că clienţilor noştri li se adresează cu pronumele lor preferate”.
 
Compania aeriană a fost printre primele care a relaxat regulile privind machiajul într-o industrie în care echipajul trebuie adesea să respecte orientări stricte privind aspectul fizic.
 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici