Păpuşa Barbie cheală, rezultatul unei campanii cu peste 150.000 de Like-uri pe Facebook - FOTO

La trei luni de la lansarea unei campanii de către părinţii unor fetiţe bolnave de cancer, producătorul numărul unu mondial de jucării a anunţat crearea unei păpuşi care va fi cheală şi care va fi furnizată cu o mulţime de accesorii, precum peruci, eşarfe, pălării.

600 afișări
Imaginea articolului Păpuşa Barbie cheală, rezultatul unei campanii cu peste 150.000 de Like-uri pe Facebook - FOTO

Păpuşa Barbie cheală, rezultatul unei campanii cu peste 150.000 de Like-uri pe Facebook (Imagine: Facebook)

Deşi părinţii fetei au cerut în campania de pe Facebook, denumită “Cheală şI frumoasă”, crearea unei păpuşi Barbie cheală, cei de la Mattel, care au refuzat iniţial să dea curs acestei solicitări, au făcut un compromis şi au anunţat că în 2013 va apărea “prietena lui Barbie” cheală, informează Sky News.

Purtătorul de cuvânt al Mattel, Alan Hilowitz, a declarat că noua păpuşă nu va fi pusă în vânzare în magazine, ci va fi donată spitalelor de copii şi fundaţiilor care luptă pentru copiii ce şi-au pierdut părul din diverse motive.

"Am decis să nu vindem aceste păpuşi în magazine şi să profităm financiar de ele, ci să le oferim direct copiilor care pot profita de experienţa jocului cu ele”, a spus Alan Hilowitz.

Pe de altă parte, una dintre cele două iniţiatoare ale campaniei, Jane Bingham, a declarat că nu se aştepta la succesul acesteia. "Am crezut că va fi apreciată de mulţi oameni, dar nu ne-am gândit la impactul pe care l-a avut în întreaga lume. Este bine că cei de la Mattel au decis să creeze păpuşa cheală, păcat însă că nu vor avea acces la ea decât copiii din spitale”, a spus Jane Bingham.

Barbie, păpuşa preferată a multor generaţii de fetiţe, a apărut pentru prima dată pe 9 martie 1959, la Târgul de jucării din New York. Barbie a apărut pentru a susţine emanciparea femeii şi a arăta că acestea pot alege să aibă o carieră. Zeci de designeri celebri au lucrat, de-a lungul timpului, la hăinuţele pentru Barbie. În prezent, Barbie este comercializată în 140 de ţări, iar în SUA  90% dintre fetiţele cu vârste între trei şi zece ani au o păpuşă Barbie. Pe piaţa din Europa, păpuşa a intrat în 1961, încercând să joace un rol în prezentarea unor culturi noi copiilor.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici