Proiecţia umbrelor în spaţiu - o nouă tehnologie care face posibilă publicitatea pe Lună

Proiecţia umbrelor în spaţiu, o nouă tehnologie lansată în Statele Unite ale Americii, permite afişarea de reclame în afara spaţiului terestru, prin crearea de logouri sau simboluri comerciale pe suprafaţa Lunii, care să fie vizibile de pe Pământ, informează PRNewswire.

176 afișări
Imaginea articolului Proiecţia umbrelor în spaţiu - o nouă tehnologie care face posibilă publicitatea pe Lună

Proiecţia umbrelor în spaţiu - o nouă tehnologie care face posibilă publicitatea pe Lună

Drepturile de proprietate asupra noii tehnologii numite Shadow Shaping sunt scoase la licitaţie pe site-ul www.moonpublicity.com, unde este prezentată şi oferta de "spaţiu media" extraterestru: 44 de regiuni pe pe faţa vizibilă a Lunii.

Licitaţia a fost demarată luni, 20 iulie 2009, cu ocazia împlinirii a 40 de ani de la prima misiune cu echipaj uman pe Lună, Apollo 11.

Noua tehnologie utilizează roboţi pentru realizarea unor mici formaţiuni de relief în spaţiul lunar, care să capteze umbrele şi să le modifice în forma logourilor, a numelor de domenii şi chiar a portretelor.

"În sfârşit am pus punct dependenţei de foruri guvernamentale în ceea ce priveşte călătoriile în spaţiu", a declarat inventatorul tehnologiei, David Kent Jones. "Această nou instrument de propagare a mesajului comercial va da un nou impuls dezvoltării tehnologiei spaţiale. Umbrele sunt doar începutul", a adăugat acesta, prezentând noua tehnologie, care promite advertiserilor reprezentări care să dureze mii de ani, o consecinţă a lipsei atmosferei pe Lună.

Ofertele depuse trebuie să aibă o valoare minimă de 46.000 de dolari.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici