Telenovela "Iubire şi onoare" va fi distribuită pe piaţa internaţională

"Iubire şi onoare", prima telenovelă românească filmată HD şi produsă de MediaPro Pictures pentru Acasă, a fost prezentată la MIPCOM, cel mai mare târg european de formate de televiziune, care a avut loc la Cannes, între 4 şi 8 octombrie, urmând să fie distribuită în curând pe piaţa internaţională.

348 afișări
Imaginea articolului Telenovela "Iubire şi onoare" va fi distribuită pe piaţa internaţională

Telenovela "Iubire şi onoare" va fi distribuită pe piaţa internaţională

Telenovela "Iubire şi onoare", difuzată pe postul Acasă, de luni până joi, de la ora 20.30, a înregistrat un succes fulminant la MIPCOM, unul dintre cele mai mari şi mai importante târguri internaţionale de vânzare şi achiziţionare de produse de televiziune, care a avut loc la Cannes, potrivit unui comunicat.

"Suntem foarte fericiţi că subiectul, povestea şi calitatea producţiei «Iubire şi onoare» au trezit un interes atât de mare pe piaţa internaţională. Niciodată nu au existat atâtea cereri de achiziţie cum s-a întâmplat anul acesta. Suntem fericiţi că un succes românesc devine internaţional", declară Ruxandra Ion, producător general "Iubire şi onoare".

Astfel că personajele interpretate de Radu Vâlcan, Mădălina Drăghici, Maia Morgenstern, Diana Dumitrescu, Adela Popescu vor ajunge în curând în casele telespectatorilor din multe colţuri ale lumii.

"În acest moment, avem interes confirmat din America Latină, Middle East, Slovenia, Slovacia, dar şi din teritorii precum Africa, Portugalia, Grecia şi Ucraina. Mediapro Distribution, în calitate de agent de vânzări al producţiilor CME (Central European Media), este mândră că la MIPCOM a anunţat lansarea primei telenovele româneşti produsă în High Definition, respectiv «Iubire şi onoare».

Din acest motiv, am avut un marketing mult mai vizibil la piaţă, cu indoor în palat şi articole şi publicitate în reviste de prestigiu, precum Produccion y Distribucion, C21 şi Prensario. Marketingul s-a axat în principal pe «Iubire şi onoare», dar şi pe alte producţii est-europere distribuite de noi. Impactul campaniei a fost cel scontat, «Iubire şi onoare» căpătând notorietate în cadrul pieţei, lucru care s-a reflectat şi în numărul de clienţi interesaţi să afle mai multe detalii despre această producţie", spune Anca Truţă, General Manager MediaPro Distribution.

De asemenea, Mediapro Distribution a obţinut un feedback pozitiv în cadrul MIPCOM şi pentru alte formate româneşti, precum "Inimă de ţigan", "Regina" şi "Îngeraşii", şi a început negocieri cu companii de producţie din Rusia, Portugalia, Polonia şi SUA.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici