Barna: Mesajul de vaccinare să fie dus şi de partide. În loc de „Votează-mă”, „Vaccinează-te”

Mesajul de vaccinare trebuie dus cât mai aproape de casa românilor, iar vicepremierul Dan Barna spune că în campanie, pe lângă primari, trebuie să se implice şi partidele parlamentare şi neparlamentare, care au structuri în teritoriu: „Am văzut capacitatea partidelor de a ajunge la oameni”.

203 afișări
Imaginea articolului Barna: Mesajul de vaccinare să fie dus şi de partide. În loc de „Votează-mă”, „Vaccinează-te”

Sursa foto: Mediafaxfoto

Co-preşedintele USR PLUS a spus, la DIgi 24, că vineri a avut întâlnire cu primarii USR PLUS, iar punctul principal al discuţiei a fost campania naţională de vaccinare.

„Doritorii de vaccin care au ajuns la centre sau care s-au trecut pe listă e la un nivel de plafon. Trebuie să reinventăm o altă campanie, mult mai aproape de cetăţeni, mai aproape de comunităţi, mult mai aproape de oamenii care poate nu urmăresc emisiuni politice. Trebuie să ducem vaccinul mult mai aproape de poarta şi de casa românilor. În această nouă etapă a campaniei de vaccinare e foarte important rolul primarilor, tocmai pentru a-şi înfiinţa aceste centre de vaccinare, pentru a anunţa dacă au dificultăţi. (...) Primarii au rol critic şi fac apel şi acum către toţi primarii de la toate partidele, şi ai Opoziţiei: concentraţi-vă în comunităţile dumneavoastră să convingeţi cetăţenii că vaccinarea e singura soluţie pentru a ne întoarce la o normalitate pe care o dorim cu toţii”, a spus Dan Barna.

Acesta spune că e nevoie ca fiecare politician să se implice în comunitatea sa pentru ca mesajul privind vaccinarea să ajungă la cât mai mulţi români.

„Ca să obţinem aceste rezultate de relaxare a restricţiilor e important ca fiecare dintre noi să mai tragă de mânecă un vecin, un părinte, un unchi, un cumnat, care fie nu a fost foarte ocupat de subiect, fie din lipsă de implicare sau nepăsare nu s-a dus să se vaccineze”, a mai spus Barna.

După discuţiile cu primarii din USR PLUS, Dan Barna a concluzionat că unii primari deja s-au implicat, iar alţii o vor face. El le-a transmis să ia campania de vaccinare ca şi pe o campanie electorală.

„Unii au mers din poartă în poartă, ca la campanie. Au fost primari care deja au luat taurul de coarne, primari care au spus că au înţeles şi se vor ocupa şi alţii care au spus că dacă oamenii nu au înţeles, nu sunt responsabili ce pot ei să facă. Evident că sunt puncte de vedere diferite, dar mesajul a fost înţeles, toţi colegii mei au plecat de la această întâlnire cu acest gând: să accelereze. Să privească această campanie exact ca pe o campanie electorală. Pentru a-şi obţine voturile – e valabil pentru toţi primarii, nu doar pentru cei din USR PLUS – sunt foarte creativi în a ajunge cu mesajul la urechea omului. Hai să folosim asta şi în loc de <Votează-mă> să spună foarte simplu <Vaccinează-te> . Am văzut capacitatea partidelor de a ajunge la oameni atunci când au nevoie.

Acum România are nevoie să ajunge la oameni cu acest mesaj de vaccinare”, este de prăere vicepremierul.

De asemenea, Dan Barna a mai spus că în campania de vaccinare trebuie să se implice şi partidele, care au structuri teritoriale puternice.

„La fel de bine şi partidele politice care au structuri teritoriale destul de bine reprezentate (să se implice – n.r.). Este un demers pe care şi USR PLUS îl face şi mă aştept ca toate partidele şi parlamentare şi neparlamentare să îşi folosească reţeaua pentru această luptă în care chiar trebuie să fim solidari. Lupta de a convinge cetăţenii să meargă să se vaccineze şi de a aduce vaccinul cât mai aproape de strada şi casa lor”, a mai spus Barna.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici