- Home
- Publicitate
- (05.05.2022, 09:00)
(P) De 9 ani, ai mereu o nouă imagine - Lensa împlineşte 9 ani de activitate şi sărbătoreşte cu reduceri de până la 90% la mii de produse
642 afișări
(P) De 9 ani, ai mereu o nouă imagine - Lensa împlineşte 9 ani de activitate şi sărbătoreşte cu reduceri de până la 90% la mii de produse
La aniversarea a 9 ani de activitate, retailerul român de optică Lensa derulează campania De 9 ani, ai mereu o nouă imagine, cu reduceri de până la 90% mii de produse.
Un studiu[1] arată că oamenii care poartă ochelari de vedere au mai mult succes la interviurile de angajare şi sunt percepuţi ca fiind mai inteligenţi decât cei care nu poartă ochelari. De asemenea, conform unui alt studiu realizat în 2014[2], purtătorii de ochelari sunt percepuţi ca având un IQ mai ridicat comparativ cu persoanele care nu poartă ochelari şi le sunt atribuite în mod direct poziţii ce necesită un grad mai ridicat de inteligenţă.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Biden și Trump se întorc în „ring”, înainte de alegeri. Biden se declară „fericit” să dezbată din nou cu fostul președinte al SUA
-
Joe Biden, declaraţie şocantă: M-am gândit la sinucidere când mi-a murit prima soţie
-
Economia României tuşeşte. Execuţia bugetului general consolidat în primele 3 luni s-a încheiat cu un deficit de 2,06% din PIB
-
Păcănelele, greu de „ucis”! USR acuză PSD că a minţit când a promis eliminarea lor până la finalul lunii
Campania aniversară Lensa îşi propune să reitereze impactul ochelarilor de vedere şi de soare asupra personalităţii, percepţiei şi stilului purtătorului. Totodată, aceasta subliniază şi multitudinea de stiluri pe care le poate accesa orice persoană, alegând ochelari de soare, rame de vedere, lentile colorate şi de vedere din oferta Lensa.
Astfel, pe toată perioada lunii mai 2022 clienţii Lensa se pot bucura de reduceri de până la 90% la mii de produse: ochelari de soare, rame de vedere, lentile de contact de vedere şi colorate, ochelari pentru calculator, soluţii şi accesorii.
În colecţia aniversară sunt incluse produse din portofoliul celor mai cunoscute branduri la nivel internaţional: Ray-Ban, Polarizen, Emporio Armani, Guess, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Dolce&Gabbana, Polaroid, etc. De asemenea, gama de lentile de vedere şi de contact cuprinde produse de la cei mai importanţi furnizori la nivel mondial, precum Essilor, Hoya, Zeiss şi Alcon.
Campania se desfăşoară online, pe Lensa.ro şi în cele 21 de showroomuri Lensa din toată ţara: Bucureşti, Cluj, Timişoara, Iaşi, Constanţa, Craiova, Braşov, Galaţi, Piteşti, Ploieşti, Sibiu, Târgu Mureş, Arad, Oradea, Bacău, Brăila, Buzău, Suceava.
Citește pe alephnews.ro: FOTO. Ceasul de aur al celui mai bogat om de pe Titanic va fi scos la licitație, alături de alte obiecte unice. Care sunt prețurile estimate
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care sunt cele mai otrăvitoare PLANTE din România. Unele persoane le-au ținut acasă, în vaze, fără să știe cât de periculoase sunt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe