Afacerea cu jocuri de educaţie financiară. Cum au făcut doi absolvenţi de Politehnică un business cu 8.000 de euro

Nicu Naum şi Marius Fulgu, doi tineri de 27 de ani, absolvenţi ai Universităţii Politehnice din Bucureşti, au pus în urmă cu doi ani bazele propriei afaceri pe piaţa jocurilor de educaţie financiară, înfiinţând compania DMN Partners.

27 afișări
Imaginea articolului Afacerea cu jocuri de educaţie financiară. Cum au făcut doi absolvenţi de Politehnică un business cu 8.000 de euro

Afacerea cu jocuri de educaţie financiară. Cum au făcut doi absolvenţi de Politehnică un business cu 8.000 de euro (Imagine: Thomas Dan/Mediafax Foto)

Dacă iniţial au fondat această companie pentru a oferi servicii de web design, cei doi tineri antreprenori, pasionaţi de zona de finanţe, au decis să creeze şi propriul joc de strategie financiară, după modelul cunoscutului joc Cash Flow, inventat de investitorul şi autorul american Robert Kiyosaki.

"Investiţia iniţială pe care am făcut-o a fost de 8.000 de euro, bani din surse proprii. Am creat un joc de tipul celui de monopoly, dar care este însă similar cu jocul Cash Flow", susţine Nicu Naum. Jocul de numeşte Financial City şi este un joc de societate, creat pentru a fi interactiv, dar în acelaşi timp şi pentru a oferi cunoştinţe de bază în domenii ca Bursă, Imobiliare şi Business. Jocul se adresează tinerilor peste 14 ani şi adulţilor şi poate fi jucat de 2 până la opt jucători.

Nicu Naum şi Marius Fulgu au început să caute o tipografie care să le realizeze jocul şi au găsit o companie din Galaţi, cu care au început parteneriatul.

La începutul anului trecut cei doi aveau deja 400 de exemplare din acest joc în stoc, pe care le-au vândut către lanţuri de librării ca Diverta, Humanitas, dar şi în magazinele online.

Citeşte mai multe despre afacerea cu jocuri de educaţie financiară pe www.zf.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici