Afacerea „Simpozionul“, marca Ludovic Orban

„Vă invit să participaţi activ, la Bucureşti, la o dezbatere amplă, în cadrul primei ediţii a Conferinţei internaţionale: The Future of Infrastructure in Central and Eastern Europe, organizată de The One Tdi - International PR & Events Management în 8 - 9 noiembrie 2007“ acestea sunt cuvintele prin care cel ce deţine vremelnic portofoliul Transporturilor, Ludovic Orban, face lobby pentru o conferinţă organizată de un SRL de familie. Dacă „omul cu chitara“ din Ministerul Transporturilor vrea să patroneze inclusiv un seminar dedicat fetelor ce stau pe şoselele de centură, nu are decât.

1 afișare
Imaginea articolului Afacerea „Simpozionul“, marca Ludovic Orban

Afacerea „Simpozionul“, marca Ludovic Orban

De asemenea, nu ne interesează că o firmă privată, precum Deloitte, a dat nişte bani pentru a căpăta statutul de „partener oficial“ al evenimentului. Ce ne deranjează este faptul că mai multe companii de stat aflate în subordinea Ministerului Transporturilor au dat bani pentru eveniment.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici