ANAT: Brandul turistic, nişte bani aruncaţi pe fereastră

După eşecurile din trecut, Guvernul mizează pe mâna turismului pentru crearea unui brand naţional de succes.

5 afișări
Imaginea articolului ANAT: Brandul turistic, nişte bani aruncaţi pe fereastră

ANAT: Brandul turistic, nişte bani aruncaţi pe fereastră

Conform unui comunicat al Executivului, acest buget are ca scop "crearea, dezvoltarea şi promovarea brandului turistic naţional incluzând servicii de consultanţă în vederea conceperii caietului de sarcini pentru crearea şi promovarea brandului turistic naţional în perioada 2008 - 2010".

Citeste toata stirea pe www.curierulnational.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici