LIDL face angajări în România. Ce posturi se caută şi care sunt condiţiile de angajare

Retailul este un domeniu care, în ciuda crizei economice, încă face angajări masive, ca urmare a intrării în România a unor importante lanţuri internaţionale. După H&M, care a deschis mai multe magazine în Bucureşti luna trecută şi îşi continuă dezvoltarea în toată ţara, retailerul german LIDL a început, de asemenea, să angajeze masiv în mai multe oraşe ale ţării.

18 afișări
Imaginea articolului LIDL face angajări în România. Ce posturi se caută şi care sunt condiţiile de angajare

LIDL face angajări în România. Ce posturi se caută şi care sunt condiţiile (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Deşi încă nu a anunţat când va intra oficial pe piaţa din România, retailerul german a încept deja să introducă produsele marca proprie în magazinele Plus, pe care le-a achiziţionat anul trecut.
În acelaşi timp, compania a publicat pe site-urile de recrutare mai multe anunţuri de angajare pentru şefi de magazine, şefi de vânzări sau asistenţi manageri, atât pentru Bucureşti, cât şi pentru mai multe oraşe din ţară.

De exemplu, pentru funcţia de şef de vânzări, solicitanţii trebuie să aibă studii într-un domeniu relevant, să fie comunicativi, să aibă iniţiativă personală şi să cunoască limba engleză, nivel avansat. Experienţa în vânzări şi cunoaşterea limbii germane constituie un avantaj.

Persoanele selectate vor fi formate profesional, urmând ca apoi să aibă responsabilităţi în conducerea magazinelor şi în dezvoltarea angajaţilor. Printre responsabilităţile noilor angajaţi se vor număra planificarea, organizarea, conversia şi controlul activităţilor de business ale filialelor LIDL.

Citeşte mai multe despre angajările LIDL în România pe www.incont.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici