Patru români cu vârsta de până în 35 de ani au grijă de brandurile de băuturi ale PepsiCo

La 28 de ani, Oana Bulmez este cel mai tânăr brand manager din cadrul diviziei băuturi răcoritoare a PepsiCo, care rulează anual aproape 150 de milioane de euro potrivit estimărilor Ziarului Financiar.

14 afișări
Imaginea articolului Patru români cu vârsta de până în 35 de ani au grijă de brandurile de băuturi ale PepsiCo

Patru români cu vârsta de până în 35 de ani au grijă de brandurile de băuturi ale PepsiCo (Imagine: Ziarul Financiar)

Bulmez face parte dintr-o echipă de patru brand manageri cu vârste de până în 35 de ani pe care gigantul american, unul dintre cei mai mari jucători pe piaţa locală a bunurilor de larg consum, i-a recrutat pentru "a avea grijă" de brandurile de băuturi din România.

Ziarul Financiar a demarat o serie de articole despre managerii care se ocupă de branduri (din industria bunurilor de larg consum), cele care sunt motorul oricărui business. Dincolo de cifre, oamenii şi modul în care văd evoluţia pieţei îşi pun definitiv amprenta asupra politicii de dezvoltare a unei companii. Brand managerii pot fi consideraţi oamenii din umbră ai companiilor în condiţiile în care sunt destul de puţin vizibili.

Reprezentanţii firmelor de branding sunt însă de părere că deşi brand managerii sunt cei implicaţi în evoluţia brandurilor, ultimul cuvânt în legătură cu dezvoltarea acestora îl au directorii mai mari din companii.

Citeşte mai mult pe www.zf.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici