Produse româneşti la export: lapte Doina în Japonia, pantofi Clujana în Franţa

Afacerile româneşti se reinventează în era vitezei şi a produselor chinezeşti care au invadat pieţele mondiale. Aşa se face că binecunoscutele mărci româneşti cu tradiţie - Farmec şi Clujana - îşi rotunjesc veniturile în principal din exportul produselor. Mai mult, producţia companiilor autohtone ajunge în ţări asiatice, în Franţa sau chiar în Rusia, la clienţi care apreciează calitatea produselor româneşti.

5 afişări
Imaginea articolului Produse româneşti la export: lapte Doina în Japonia, pantofi Clujana în Franţa

Produse româneşti la export: lapte Doina în Japonia, pantofi Clujana în Franţa

Cu o tradiţie de peste 122 de ani, compania românească Farmec produce creme pentru românce, dar şi pentru femei din peste 30 de ţări.

Povestea companiei a luat un avânt şi mai mare în 1995, când a fost privatizată şi volumul exporturilor a crescut constant.

Iar dacă una din cinci românce foloseşte şi acum binecunoscutul demachiant Doina, şi japonezele folosesc cosmetice Farmec de 35 de ani. În prezent, cele mai importante pieţe de desfacere sunt Japonia, Emiratele Arabe Unite şi Liban.

Şi faimoşii pantofi Clujana merg în proporţie de peste 86% la export. Şi asta în timp ce, înainte de 1990, reprezentanţii companiei spun că se produceau aproximativ 16.000 de perechi pe zi, din care 95% era producţie de export care ajungea în SUA, Franţa, Canda, Elveţia, Danemarca sau Orientul mijlociu.

Acum, franţuzoaicele, italiencele şi austriecele se pot mândri că poartă pantofi produşi în România.

Citeşte mai multe despre produsele româneşti la export pe www.incont.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici