Adio programe de training. Firmele au renunţat la investiţiile în angajaţi pe perioada crizei

  • Veniturile unor firme de training au scăzut drastic
  • Firmele de training îşi adaptează programele în funcţie de cereri
  • Corporaţiile care încă mai au buget aleg programe precum „Comunicare în era digitală” sau „Leadership la distanţă”
585 afişări

Alessia lucrează într-o corporaţie şi spune că înainte de criza COVID-19 angajatorul îi oferea un program de training lunar care dura şi două zile. De când bugetele s-au redus, angajaţii nu mai participă la cursuri de dezvoltare.

Diferit este şi faptul că programele s-au mutat din offline, în online şi, în loc să dureze o zi-două, durează numai două-trei ore.

Piaţa serviciilor de training corporate, teambuilding şi consultanţă era estimată anul trecut la valori cuprinse între 40 şi 50 de milioane de euro. Criza coronavirusului a tăiat însă drastic din veniturile unor firme din acest sector.

”Nu cred că anul acesta o să beneficiem de vreun training! Înţeleg lipsa bugetului. Bineînţeles că între timp ne-am obişnuit şi am reuşit să ne organizăm timpul lucrând de acasă şi aşa mai departe, dar cred că acomodarea asta s-ar fi făcut mult mai repede şi mult mai uşor dacă s-ar fi făcut prin intermediul unor training-uri potrivite.”, a declarat Alessia.

”Primăvara, unde era vârf de sezon pe zona de evenimente era aşa, ca şi cum scazi de la 5-7 evenimente pe lună, la zero! Pe noi ne-a afectat grav! S-au mai scăzut fee-urile, tarifele pentru că, nu mai vorbim de curs de o zi întreagă, vorbim de module de câte două-trei ore.” , a declarat Daniela Irimia, training manager.

Autor: Ana Maria Abăluţă

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici