- Home
- Social
- (04.08.2020, 11:51)
- Anamaria Abaluta
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cazul Viscri32. Care sunt regulile de social media dacă eşti proprietarul unei afaceri din domeniul HoReCa
- Un restaurant din Viscri atacă un client pe o reţea de socializare, după ce primeşte un review negativ
- Localul din Viscri este aspru criticat de internauţi
- Ciprian Susanu, specialist in social media, spune că indiferent care este părerea un client, trebuie să îi accepţi opinia
1837 afișări
Cazul unui restaurant din satul Viscri, judeţul Braşov a făcut înconjurul reţelelor de socializare. După un review negativ al unui client, restaurantul a scris despre asta pe internet. Localul a susţinut, în postare, că respectivul client a comandat prea puţină mâncare, dar şi că a parcat maşina necorespunzător. Postarea a iscat un val de critici din partea internauţilor.
„Wow, nu am fost la dumneavoastră, dar nici nu cred că voi veni, când sunt iar prin zonă. Pentru un rating scăzut, puneţi clientul pe tapet, public în piaţa mare?” sau „Penibil şi în mod clar neprofesional” sunt două dintre comentariile publicului.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Administrația Biden va crește de 4 ori tariful pe EV-urile importate din China. China critică planurile SUA
-
Ambasadorul Israelului distruge Carta ONU cu un tocător de hârtie. A protestat împotriva votului pro-Palestina
-
Cum poate fi blocată Rusia pe front. Ucraina aşteaptă primele avioane de luptă F-16 în iunie sau iulie - surse
-
Novak Djokovic, lovit de o sticlă de apă, a ieşit de pe teren sângerând
Ciprian Susanu este specialist în social media. El spune că indiferent de review-ul unui client, trebuie să răspunzi cu eleganţă şi în nici un caz nu trebuie să judeci clientul respectiv. El ne explică şi că localul din Viscri se află, acum, într-o criză clasică de comunicare, în care imaginea restaurantului se duce din rău în mai rău.
„Singurul lucru pe care poţi să-l faci este să vezi ce poţi să faci ca să îţi îmbunătăţeşti serviciile. Părerea clientului, aşa subiectivă cum e ea, trebuie să fie respectată! Aşteptarea de la un business de ospitalitate este să îi primeşti cu bucurie şi cu eleganţă şi cu tact, să ai răbdare cu toată lumea”, a spus Ciprian Susanu.
Citește pe alephnews.ro: Primele probleme la cipul Neuralink: Ce s-a întâmplat în creierul primului om implantat, la doar o lună după ce a primit dispozitivul
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Schimbarea de sex a ajuns în România. Un programator din Cluj a cerut în instanță să devină „femeie”
Temerile occidentalilor se adeveresc: China îşi transformă în continuare supracapacitatea de producţie în exporturi, iar acestea cresc, în special cele ale industriilor high-tech, pe care ţara se bazează pentru a-şi revitaliza economia
Cine este tânărul din România care a preluat conducerea imperiului de sute de milioane de euro construit de tatăl său
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ce transformare pentru femeia care l-a înnebunit pe Gigi Becali! A făcut avere din imaginile cu ea dezbrăcată!
PROSPORT.RO
Ce a pățit acest pensionar italian de 79 de ani, după ce s-a cuplat cu o româncă de 28 de ani. Cine (și CE) era Simona, de fapt
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe