Cazul Viscri32. Care sunt regulile de social media dacă eşti proprietarul unei afaceri din domeniul HoReCa

  • Un restaurant din Viscri atacă un client pe o reţea de socializare, după ce primeşte un review negativ
  • Localul din Viscri este aspru criticat de internauţi
  • Ciprian Susanu, specialist in social media, spune că indiferent care este părerea un client, trebuie să îi accepţi opinia
1765 afişări

 

Cazul unui restaurant din satul Viscri, judeţul Braşov a făcut înconjurul reţelelor de socializare. După un review negativ al unui client, restaurantul a scris despre asta pe internet. Localul a susţinut, în postare, că respectivul client a comandat prea puţină mâncare, dar şi că a parcat maşina necorespunzător. Postarea a iscat un val de critici din partea internauţilor.

„Wow, nu am fost la dumneavoastră, dar nici nu cred că voi veni, când sunt iar prin zonă. Pentru un rating scăzut, puneţi clientul pe tapet, public în piaţa mare?” sau „Penibil şi în mod clar neprofesional” sunt două dintre comentariile publicului.

Ciprian Susanu este specialist în social media. El spune că indiferent de review-ul unui client, trebuie să răspunzi cu eleganţă şi în nici un caz nu trebuie să judeci clientul respectiv. El ne explică şi că localul din Viscri se află, acum, într-o criză clasică de comunicare, în care imaginea restaurantului se duce din rău în mai rău.

„Singurul lucru pe care poţi să-l faci este să vezi ce poţi să faci ca să îţi îmbunătăţeşti serviciile. Părerea clientului, aşa subiectivă cum e ea, trebuie să fie respectată! Aşteptarea de la un business de ospitalitate este să îi primeşti cu bucurie şi cu eleganţă şi cu tact, să ai răbdare cu toată lumea”, a spus Ciprian Susanu. 

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici