- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Porturile de la Marea Neagră, închise din cauza vântului
Porturile româneşti de la Marea Neagră erau închise navigaţiei, vineri seară, din cauza vântului puternic, informează, într-un comunicat de vineri, centrul Infotrafic al Poliţiei Române.
Porturile de la Marea Neagră, închise din cauza vântului
Sursa citată susţine că măsura a fost dispusă începând cu ora 17.30.
"Potrivit Secţiei Regionale de Poliţie Transporturi Constanţa, începând cu ora 17.30, porturile Constanţa, Constanţa Sud Agigea, Mangalia şi Midia au fost închise navigaţiei maritime din cauza condiţiilor meteo nefavorabile - vânt puternic", se precizează în comunicatul centrului Infotrafic.
Anterior, vineri după-amiază, manevrele în porturile Constanţa Nord şi Constanţa Sud maritim şi fluvial au fost suspendate din cauza vîntului puternic care sufla cu viteze de peste 70 kilometri pe oră.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Statele Unite cer Qatarului să expulzeze conducerea politică a Hamas, dacă refuză încetarea focului
-
Mesajul socialiştilor europeni faţă de conservatorii Ursulei von der Leyen: Nu lucraţi cu extrema dreaptă
-
Un avion de vânătoare cu inteligenţă artificială ţine pasul cu un pilot uman
-
Alegeri locale în Marea Britanie: Sadiq Khan obţine un al treilea mandat de primar al Londrei
Potrivit Căpităniei Constanţa, operaţiunile portuare au fost suspendate, vineri, în jurul orei 12.45, deoarece vîntul bate cu forţa 8 pe scara Beaufourt, având viteze de 70-80 kilometri pe oră.
De asemenea, din acelaşi motiv a fost restricţionat şi traficul de barje de pe Canalul Dunăre-Marea Neagră, prin ecluza de la Agigea către portul Constanţa Sud - fluvial.
Reprezentanţii Căpităniei Constanţa spuneau, în cursul zilei de vineri, că şi celelalte porturi constănţene ar putea fi închise, tot din cauza vântului puternic. De altfel, ofiţerii Căpităniei au transmis încă de joi avize de furtună pe mare navelor aflate în porturile Constanţa Nord şi Constanţa Sud, Midia şi Mangalia.
Din acest motiv, navele aflate în rada exterioară trebuie să stea cu motoarele pornite, evitând astfel intrarea în derivă.
De asemenea, vasele aflate la cheu trebuie să-şi întărească legăturile cu ţărmul, să asigure om de veghe şi trebuie să stea în permanenţă cu semnalele luminoase şi sonore în funcţiune.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:40
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 801. Rusia protestează faţă de declaraţiile făcute de Macron şi de Cameron: escaladare directă / Ucraina a lansat ghidul pentru Olimpiadă: sportivii nu au voie să dea mâna cu ruşii / Rusia acuză Marea Britanie de „implicare directă din ce în ce mai mare” în război
-
ieri, 21:50
Un avion de vânătoare cu inteligenţă artificială ţine pasul cu un pilot uman