Ford şi Google au încheiat un parteneriat strategic. Despre ce este vorba

702 afișări
Imaginea articolului Ford şi Google au încheiat un parteneriat strategic. Despre ce este vorba

Ford şi Google au anunţat astăzi un parteneriat strategic unic cu scopul de a accelera transformarea Ford şi pentru a reinventa experienţa de conectare a vehiculelor. 

De asemenea, Ford a numit Google Cloud drept furnizorul său principal de servicii cloud, pentru a valorifica experienţa Google la nivel mondial în domeniul datelor, al inteligenţei artificiale (AI) şi a învăţării automate (machine learning, (ML). Ca parte din acest parteneriat de 6 ani – şi începând din 2023 - milioane de vehicule Ford şi Lincoln vor folosi sistemul Android, precum şi aplicaţii şi servicii Google încorporate.

Pentru a genera inovaţie continuă, Ford şi Google pun bazele unui grup de lucru colaborativ, Team Upshift. Folosind talentul, abilităţile şi ceea ce oferă ambele companii, Team Upshift va genera transformarea Ford dincolo de limite, va duce la noi experienţe personalizate pentru consumator şi va genera oportunităţi de inovaţie bazate pe interpretarea datelor, cum ar fi: dezvoltare de noi experienţe de cumpărare, crearea de oferte personalizate bazate de datele interpretate şi multe altele.

“Ford continuă procesul complex de transformare prin electrificare, conectivitate şi conducere autonomă (self-driving), iar parteneriatul Google şi Ford pune bazele unei structuri de inovare capabilă să ofere o experienţă superioară clienţilor noştri şi să modernizeze business- ul nostru”, a declarat Jim Farley, preşedinte şi CEO Ford.

“De la prima linie de asamblare până la cea mai recentă tehnologie de asistenţă a şoferului, Ford dă tonul inovaţiei în industria auto de aproape 120 de ani”, a declarat Sundar Pichai, CEO Google şi Alphabet. “Suntem mândri de acest parteneriat în care aplicăm serviciile Google AI, servicii de cloud şi analiza datelor, pentru a contribui, astfel, la transformarea Ford şi la construirea de noi tehnologii auto care să ajute oamenii să fie în siguranţă şi mereu conectaţi în trafic.

În calitate de furnizor de servicii cloud şi începând cu sfârşitul acestui an, Google va ajuta Ford să folosească tehnologiile de analiză AI, ML şi analiza datelor pentru a accelera transformarea digitală a producătorului de vehicule, pentru a moderniza operaţiunile şi pentru a integra tehnologiile vehiculelor cu platforma sigură, fiabilă şi de încredere a Google Cloud.

Prin Google Cloud, Ford plănuieşte să îmbunătăţească experienţele clienţilor cu tehnologii diferenţiate şi servicii personalizate; să accelereze modernizarea dezvoltării de produse, producţie şi de gestionare a lanţurilor de aprovizionare, inclusiv explorarea folosirii AI pentru instruirea angajaţilor de pe linia de producţie şi chiar pentru a creşte performanţa echipamentelor din fabrici; să urmărească implementarea modelelor de business bazate pe date, ceea ce va face posibil ca toţi clienţii Ford să primească, în timp real, notificări despre întreţinerea vehiculului sau alerte pentru oferte de reînnoire a vehicului

Începând cu 2023, la nivel global, clienţii Ford şi Lincoln vor beneficia de experienţe digitale cu ajutorul sistemului de operare Android şi a servicilor şi aplicaţiilor Google încorporate, de la hărţi, până la asistenţă vocală. Sistemul Android din maşină va permite, de asemenea, dezvoltatorilor Ford şi terţilor să creeze aplicaţii personalizate şi mereu îmbunătăţite, pentru o experienţă superioară. “Ne dorim foarte mult să realizăm produse şi servicii distincte Ford”, a declarat Farley. “Această integrare le va permite echipelor noastre să inoveze pentru clienţii Ford şi Lincoln, oferindu-le, în acelaşi timp, acces la serviciile şi aplicaţiile Google.”

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici